קלפי טארוט אושו

קלפי טארוט אושו – כללי

קלפי טארוט אושו, בשונה מקלפי הטארוט הרגילים, אינם עוסקים בעתיד אלא מתמקדים  בהווה. קלפי טארוט אושו מנחים אותנו לקבל החלטות נכונות בזמן אמת. העבר מאחורינו, העתיד עדיין רחוק והכוח והעוצמה נמצאים בהווה. כדי להגיע לעתיד טוב יותר עלינו לפעול נכון בהווה. קלפי טארוט אושו הם המצפן המכוון את דרכנו כאן ועכשיו.

קלפי טארוט אושו

קלפי טארוט אושו- כלי להבנת ה"אני העצמי"

קלפי טארוט אושו נותנים לנו את האפשרות לראות את התמונה במבט רחב ככל האפשר ולהקיף אותה בכל התחומים. באמצעות קלפי טארוט אושו נוכל לראות בבהירות את חיינו ואת המשימות והמטרות שאליהן אנו מעוניינים להגיע. באמצעות הקלפים נוכל להכיר את המעלות שבנו וגם את החסרונות. רק הכרה  מקיפה תוכל לתת לנו את הכוח להתקדם בדרך הנכונה ולהגשים את החלומות והמשאלות.

קלפי טארוט אושו כמו כל קלפי טארוט, הם כלי לפיתוח המודעות. מטפלים רבים משתמשים בכלי זה בטיפולים. באמצעות התמונות נוכל לקבל רעיונות והבנה עמוקה של האני הפנימי שלנו, להקשיב לעצמנו, לחוש את האינטואיציה הפנימית שלנו, לבחון אותה ובמידת הצורך לחזק אותה.

קלפי הטארוט מנחים אותנו ללמוד על האנשים הסובבים אותנו, להכיר אותם לעומק,לגלות את היופי הפנימי שבהם ולהתחבר אליהם כדי לגבש כוחות משותפים. באמצעות קלפי אושו נרגיש מוגנים, מוקפים בסביבת אנשים אהובים, יקרים ותומכים.

קלפי טארוט אושו –  לקוחות מספרים

דינה , תושבת אחד המושבים בעמק יזרעאל , הייתה  גרה על יד קוראת קלפים. בכל פעם שהתעוררה בעיה בחיי, מספרת דינה, נכנסתי אל שכנתי  וקראנו בקלפי האושו. באמצעות הקלפים והשכנה קיבלתי תמונה ברורה על המצב שבו אני נמצאת, רמזים והנחיות על הצעדים שבהם עליי לנקוט כדי להתגבר על הבעיה.

חיי התנהלו על מי מנוחות עד אשר שכנתי הטובה עברה לגור בעיר רחוקה. מאז חשתי אבודה בעולם הגדול. כל בעיה, אפילו הקטנה ביותר, הייתה נדמית לי כמשימה בלתי אפשרית וכל החלטה שקיבלתי לא הוליכה אותי למקומות טובים. אחרי שחבריי ייעצו לי ללמוד לקרוא בעצמי בקלפי האושו, חיי השתנו . עכשיו  אני הרבה יותר רגועה, מרגישה שאני בדרך הנכונה, ויותר מכך, יכולה גם לעזור לידידיי הטובים בקבלת החלטות בצמתים חשובים בחיים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה