אור הקבלה

אור הקבלה

נתנאל הכהן, מנחה תוכנית הרדיו אור הקבלה, הוא ללא ספק אחד המקובלים הגדולים והמפורסמים היום בישראל. לצד צדיקים כמו הרב אבוחצירה והרב איפרגן, הוא מצליח לקיים טקסים עוצמתיים להסרת עין הרע ומתן ברכות, לערוך הרצאות המוניות להצלת נפשות ולנהל תוכנית בעלת רייטינג ענק בה הוא מסייע לכל הזקוקים להכוונתו. בזכות יכולת התקשורת המדהימה של נתנאל הכהן, הוא נחשב לאחד המקובלים היהודיים המשפיעים בדורנו המציע את עזרתו לאנשים מכל סוגי הרקעים ובכל הגילאים.

אור הקבלה

נתנאל הכהן – עזרה לכולם

נתנהל הכהן בן ה- 40, הוא נכדו של רבי יוסף זצוק"ל שקיבל בירושה גנטית מסבו את הידע והיכולת לגלות את הסודות הכמוסים ביותר בעולם ובכך לעזור לרבבות נזקקים. למעשה, לאחר שיום אחד ראה התגלות רוחנית של סבתו ז"ל, נתנאל הכאן החל ללמוד ולהעמיק באופן יסודי בספרי הזוהר. מאז הוא כתב מספר ספרים בנושאי קבלה ונומרולוגיה, בהם גם נתן שלל עצות והסברים מעולם הקבלה, ערך מאות הרצאות בנושאי מיסטיקה וקבלה וארגן כנסים עם מקובלים בהיכל התרבות. וזה לא הכל – מזה שש שנים הוא מנהל תוכנית רדיו מצליחה אור הקבלה, שזוכה לשבחים רבים ומאות אלפי מאזינים קבועים.

אור הקבלה – לדעת את הגורל

כבר למעלה משש שנים שנתנאל הכהן פותר לעם ישראל את הבעיות השונות איתן הם פונים מידי יום לתוכנית הרדיו אור הקבלה שברדיו לב המדינה. באמצעות סודות הקבלה והנומרולוגיה, נתנאל הכהן נותן למאזינים תשובות לשאולות בתחומי הפרנסה, זוגיות, בריאות ועוד. כדי לקבל תשובה מהמנחה המאזינים פונים לתוכנית באמצעות מכשירי הפקס או הטלפון והמנחה "מעלה" אותם לשידור. אור הקבלה משודרת מיום ראשון עד יום רביעי בין השעות שתיים עשרה בצהריים עד השעה שתיים. כמו כן, לתוכנית יש אתר אינטרנט, שגם בו מאזיניה יכולים להשאיר את שאלותיהם ולקבל תשובות למייל האישי בביתם

אור הקבלה – עזרה בכל בעיה

תוכנית הרדיו אור הקבלה מסייעת למאזינים לא רק בשאלות הקשורות לפרנסה וזוגיות אלא גם בתחומי הרפואה האלטרנטיבית, פיתרון חלומות, בדיקת שמות, הדרכה במדיטציה, הסרת עין הרע ועוד. חשוב להבין, אור הקבלה היהודית הינו אור חזק וקדוש שנועד לסייע לכל עם ישראל. בעזרת הידע שלו בתרופות סבתא, נותן נתנאל הכהן עצות שימושיות למחלות נפוצות כמו סכרת, בעיות לב ועוד, בעזרת הידע בנומרולוגיה הוא מבצע בדיקת שמות ובדיקה להתאמת הזוגיות ובעזרת הידע בקבלה הוא פותר חלומות ומזהיר את האנשים מפני סכנות. בנוסף לכל אלה, ניתן לרכוש מנתנאל הכהן חותמים, תליונים מאבני מזל, קמעות, קלטות די וי די לביצוע מדיטציה, ספרי קבלה ונומרולוגיה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה