אל תפיל את המטמון הרשמה

אל תפיל את המטמון הרשמה

כולנו מכירים את אל תפיל את המיליון, ארז טל מנחה את התוכנית האהובה בה על המתמודדים לענות נכונה על שאלות ולבחור מבין ארבע אפשרויות תשובה נכונה, על התשובה הנכונה מהמרים המתמודדים במיליון שקלים שקיבלו בתחילת התוכנית.

ילדים רבים צופים בתוכנית ואוהבים אותה, אך הם לא יכולים להשתתף בה. במיוחד עבור אותם ילדים נבונים ישנו פורמט דומה המותאם לילדים ונקרא – אל תפיל את המטמון.

אל תפיל את המטמון הוא אל תפיל את המיליון בגרסת ילדים. בתוכנית יתמודדו הורה וילד ויתבקשו לענות על שאלות ולבחור תשובה נכונה מתוך ארבע תשובות, על התשובה הנכונה יניחו ההורה והילד את המטמון שיקבלו בתחילת התוכנית ובמקום ששטרות הכסף יפלו במקרה של תשובה לא נכונה המטמון ייפול.

שימו לב! אל תפיל את המטמון הרשמה היא הזדמנות לחוויה משותפת יוצאת דופן של הילד וההורה. המשחק המשותף מקרב בין ההורה לילד, התהליך של אל תפיל את המטמון הרשמה הוא מהנה וכמובן ימי הצילומים באולפני הטלוויזיה.

אל תפיל את המטמון הרשמה

אל תפיל את המטמון הרשמה

אל תפיל את המטמון הרשמה החלה, אם אתם מעוניינים לקחת חלק בתוכנית עליכם למלא טופס הרשמה קצר באינטרנט ולחכות לתשובת ההפקה.

לאחר ההרשמה המתינו לתשובה של הפקת התוכנית ואולי תזומנו לשחק בטלוויזיה. בינתיים יש לכם הרבה מה לעשות.

אל תפיל את המטמון הרשמה – מה יש לעשות לפני התוכנית?

לאחר ביצוע אל תפיל את המיליון הרשמה כדאי מאוד שתתחילו להתכונן. חפשו שאלות טריוויה באתרי האינטרנט השונים, חפשו משחקי טריוויה ואספו כמה שיותר שאלות טריוויה בנושאים שונים כך שתוכלו להתאמן למשחק אל תפיל את המטמון.

אם אתם רוצים לדמות את המשחק ביתי למשחק המצולם בטלוויזיה ניתן לתת להורה השני, לאח גדול או דוד להנחות את המשחק, תוכלו להכין מטמון קטן איתו תוכלו להמר על התשובה הנכונה.

אפשרות נוספת להתאמן לשעשועון אל תפיל את המטמון (יחד או כל אחד לחוד) היא באתר האינטרנט של השעשועון אל תפיל את המטמון שם יש משחק טריוויה.

אל תפיל את המטמון הרשמה שהיא חוויה לילדים

אין דבר מהנה יותר לילד ולהורה מאשר להשתתף יחד בתחרות, הילד נהנה מקרבת ההורה וההורה נהנה מקרבת הילד אליו ומהאפשרות שבנו ילמד נושאים חדשים תוך כדי משחק טריוויה. יחד יש להם מטרה משותפת, תחילה לאחר אל תפיל את המטמון הרשמה, לאחר מכן ההמתנה המשותפת להזמנה לתוכנית ותוך כדי משחקי טריוויה רבים הכוללים לימוד והנאה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה