פאונדרס

ההשקעות של פאונדרס בקנדה

אחת המדינות המרכזיות בהן חברת פאונדרס משקיעה ומפתחת פרויקטים שונים בתחום הנדל"ן, היא קנדה. עבור רוב הישראלים, קנדה היא בסך הכל השכנה הצפונית של ארה"ב. אולם מי שרוצה לקבל החזר יעיל עבור השקעות הנדל"ן שלו – מבין כי ההשקעה של פאונדרס בקנדה מהווה כיוון מעולה ללא כל צל של ספק. קנדה היא מעבר למדינה בצפון אמריקה. מדובר על מדינה עם שטח עצום (שניה רק לרוסיה) ובמקביל – נחשבת כיום לאחת מן המדינות עם איכות החיים הגבוהה ביותר שיש – ואף עוקפת בכך את ארה"ב למען האמת.

פאונדרס

ומה עם הנדל"ן אשר קיים בתוכה?

העובדה שהכלכלה הקנדית נשארה איתנה גם בזמן המשבר שפקד את ארה"ב, אירופה, ורוב מדינות הופך אותה ליעד כדאי מאוד להשקעה וליעד בעל פוטנציאל גבוה לרווח אותו פאונדרס מזהה באופן ברור, ומשקיעה כיום במספר פרויקטים מרכזיים של נדל"ן מסחרי מניב במדינה זו. עיקר ההשקעות של פאונדרס בקנדה, נעוצות במחוז אונטריו. מחוז זו ממוקם בדרום קנדה, ושוכן במרחק נסיעה קצר יחסית של פחות משעה מטורונטו (יש לציין את העובדה כי במונחים של מדינה עצומה כמו קנדה – מדובר ממש על ערים שכנות במרחק קצרצר). חשוב מאד לציין, כי שוק הנדל"ן בקנדה מתמקד בכללותו בדרום המדינה. קנדה היא אמנם מדינה ענקית לכל הדעות – אולם חלק ניכר ממנה פשוט קר מידי בכדי לקיים בו פעילות עסקית רציפה. על כן, מטבע הדברים פאונדרס בוחנת אזורים שונים בדרום המדינה, קרוב לגבול עם ארה"ב, והדבר גם מתאים מאד לפעילות העסקית במדינה, אשר נשענת על שיתוף פעולה נרחב עם שכנתה מדרום.

תשואה טובה לטווח הארוך

כמו כן, חברת פאונדרס מעדיפה להשקיע בקנדה את כספם של המשקיעים שלה, משום שמדובר בסופו של יום על מדינה אשר הוכיחה את עצמה בעשרות השנים האחרונות. כבר יותר מ – 30 שנה שקנדה רושמת צמיחה מתונה ומוצלחת ביותר לכל הדעות, לא נופלת במשברים, ובעצם כל השקעה בה – נושאת פרי תוך זמן קצר ביותר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה