עו"ד ביטוח לאומי

עו"ד ביטוח לאומי מונע טעויות

במדינת ישראל קיימות מספר זרועות אשר נוגעות לרווחה של האזרח ומספקות לו מענה בעת הצורך. אחת מן הבולטות שבהן היא המוסד לביטוח לאומי. אם עליכם לפנות אל ביטוח הלאומי בבקשה שיכיר בבעיה מסוימת שיש לכם, ועל כן יעניק לכם פיצויים, קצבאות, או הטבות שונות – חשוב מאד להבין כי בסופו של דבר מדובר על הליך מאד מורכב לכל הדעות מן הסתם. יש שפע של טפסים אשר יש למלא, לשלוח מסמכים רפואיים שונים, לשלוח מסמכים על המצב הכלכלי, לבוא לוועדות בזמן, וכל זה כשאתם צריכים להתמודד בעצמכם עם בעיות לא פשוטות. לכן, פניה אל עו"ד ביטוח לאומי תוכל לחסוך לכם הרבה מאד זמן ומאמץ וחשוב מכך – למנוע מכם לבצע טעויות פטאליות מול הביטוח הלאומי.

Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

מה ההשלכה של הטעויות?

בכדי שתבינו עד כמה חשוב לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי, נסביר לכם מהן ההשלכות של טעויות אפשריות בעבודה מול הביטוח הלאומי. במידה ואתם ממלאים בטעות פרט לא נכון, שוכחים לשלוח מסמך, מפספסים חלילה יום בוועדה עקב בעיה בלתי צפויה, או כל דבר אחר – אפשר שהתביעה שלכם מול הביטוח הלאומי תידחה על הסף, או שהיא תידחה באופן משמעותי במספר חודשים, ולעתים אפילו שנים – וכל זה כשאתם זקוקים לסיוע הפיננסי באופן דחוף! לכן, עו"ד ביטוח לאומי יכול לסייע לכם לא מעט, שכן הוא מכיר את הביטוח הלאומי היטב, ובעצם יבצע את כל הפעולות עבורכם, ויסביר לכם גם מה המשמעות שלהן, ואיך הדבר ישפיע על התביעה שלכם.

מסייע גם בתביעות בבית המשפט

ניתן לפנות על עו"ד ביטוח לאומי, גם במידה והתביעה מול הביטוח הלאומי הפכה להיות בעצם תביעה משפטית, במידה ואתם מרגישים כי נעשה לכם עוול לא מוצדק. עו"ד ביטוח לאומי ייצג אתכם מול מוסדות הביטוח הלאומי, יסביר את העוול שנעשה לכם, וידאג כמובן להשיג עבורכם את הפיצויים הנדרשים. מדובר על תהליך שיכול להיות לעתים מאד מתיש – ולכן חשוב לפנות כמה שיותר מוקדם לעו"ד מקצועי שמתמחה בתחום, כדי שיסייע לכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה