רוח המיסטיקה

המיסטיקה בעבר כחלק מהווה

משחר ההיסטוריה, המסיטיקה מלווה את האדם בכל אשר הוא פונה. כיוון שאיננה מוחשית ישנם כאלו אשר מתקשים לקבלה, להבינה ולהשלים עם קיומה. מרגע שצולחים את מכשול זה ומקבלים את עצם העובדה שישנם דברים ניסתרים, מתחילים לזהות את קיומה של רוח המסיטיקה בכל מקום ובכל פרט. רוח המיסטיקה מציעה כלים באמצעותם ניתן לבחון את שהיה בעבר, להבין את שמתרחש בהווה ולחזות את שעתיד להתרחש. ישנן תורות רבות אשר נמנות על המיסטיקה כגון: אסטרולוגיה, פירוש חלומות, תקשור, נומרולוגיה, קריאה בקלפי טארוט וחקר תורת הקבלה.

 

כיצד והיכן ניתן ללמוד על רוח המיסטיקה?

בניגוד לעבר בו סודות המיסטיקה עברו כסוד כמוס מהורה לילדיו, או שהיו מחלתם הבלעדית של אנשי דת שונים. כיום, האינטרנט פתח שער והפך את הידע לנגיש יותר. הרשת מהווה כלי חשוב בהפצתה ושימורה של רוח המיסטיקה ומכילה מאגר בלתי נגמר של כתבות, פורומים ומידע אשר מעמיקים את הידע התיאורטי ומנגישים את התורה לכל אדם אשר חפץ בכך.

from-darkness-to-light


האם רוח המיסטיקה השתנתה לאורך ההיסטוריה?

בראשיתה, המיסטיקה התחלקה גיאורגפית, על פי עמים ושבטים. בכל איזור היה את הפולקלור המקומי והתורות המיסטיות המייחדת אותו. היום, הפיכתו של העולם לכפר גלובאלי שינתה את פני הדברים כאשר נוצרו מעין תבשילים מיסטיים מבוססי תורות מיסטיות שונות. התורות אשר ניזונות זו מזו מעניקות לאלו העוסקים בהן יכולות מקיפות יותר אשר משוות לטיפול עוצמה וגיוון. המהות הבסיסית של רוח המיסטיקה נותרה ללא שינוי והיכולת לטפל באמצעותה עדיין שמורה, כמובן, אך ורק למעטי מעט, מומחים אשר ניחנו ביכולות מולדות רוחניות יוצאות מגדר הרגיל.

 

מדוע מומלץ להיעזר ברוח המיסטיקה?

המיסטיקה משתמרת לאורך אלפי שנים, לא בכדי. בין אם הסיבה לפנייה למיסטיקנים היא מתוך אמונה גדולה בכוחה של רוח המיסטיקה או שמא כיוון שבמידה וזה לא יעזור כנראה שזה לא יזיק. היא חווה עדנה מחודשת ומעבר לקידמת הבמה בשנים האחרונות. הפנייה לעזרתם של מיסטיקנים הפכה לפשוטה ומהירה, הרבה בזכות התפקיד אותו ממלא האינטרנט ככלי תיווך. היוועצות עם מיסטיקנים עשויה למנוע טעויות, לסייע בקבלת החלטות חשובות ולהדריך את הפונה למסלול הנכון עבורו מבחינה עיסקית, רומנטית, משפחתית ועוד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה