קידום אתרים אורגני

עד לפני מספר שנים האינטרנט היה מאוד ראשוני וממש בחיתולים, וכל מי שגלש באינטרנט לא ידע באמת מה קורה שם (איך מוצאים בכלל את האתרים השונים). מי שהיה לו אתר היה צריך לסמוך על תנאי גלישה כאלה ואחרים, שלא היו מדידים כמו הנתונים של היום, ומונחים כמו מנועי חיפוש או אופטימיזציה לא היו קיימים כלל.

בשלב מסויים נכנס האינטרנט המהיר והתחלנו להכיר את מנועי החיפוש, מה שהתחיל את התהליך של קידום האתרים בכלל וגם קידום אתרים אורגני בפרט. קידום אתרים אורגני פתח בפני בעלי אתרים עולם שיווקי חדש, עולם שלם עם חוקים ועקרונות חדשים שמכתיבים איך אתרים צריכים להיראות.

לחשוב על עולם של קידום אתרים אורגני

כאשר מדברים על קידום אתרים אורגני, יש מספר מושגים שצריך להתייחס אליהם. אחד המושגים הבסיסיים הוא מילות מפתח. אחד הדגשים התהליך של קידום אתרים אורגני הוא מתן ביטוי הולם למילות המפתח השונות בתוך קוד האתר. כלומר אם אנו רוצים לקדם מושג כמו "צימרים בצפון", יש לאזכר מושג זה מספר פעמים בקוד האתר, כך שגוגל יבין שהאתר שלנו רלוונטי לתחום הזה. במידה ואנו רוצים לקדם מילות מפתח רבות, אנו צריכים לוודא שכל מילה תקבל ביטוי הולם בתוך האתר שלנו. שימו לב שאסור להגזים עם צפיפות מילות המפתח, שכן יש גם עונשים. הבסיס של קידום אתרים אורגני הוא "אופטימיזציה" – התאמת מבנה האתר לרשימת מילות המפתח שלנו. המשיכו לקרוא…

מושגים נוספים של קידום אתרים אורגני

בניית קישורים היא עוד מושג  מפתח בתחום של קידום אתרים אורגני. אז נכון, גוגל בודק כמה דפים יש לנו באתר, כמה דפים נצפים יש לנו בממוצע, כמה זמן שוהה גולש ממוצע באתר שלנו וכו'… אבל בנוסף לכך, הוא בודק טוב מאד את מערך הקישורים הנכנסים לאתר שלנו. ככל שלאתר מסוים יש יותר קישורים נכנסים בתחום בו הוא עובד – כך הוא ידורג גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל.

כמו כן, יש גם את הדומיין – כתובת האתר. מדובר באחת המלחמות הקשות ביותר בעולם האינטרנט, משום שככל שרוכשים את כתובת הדומיין עם השם שמזכיר את תוכן האתר הכי הרבה, כך גדל הסיכוי שיותר גולשים ייכנסו אל האתר המדובר.

קידום אתרים אורגני – חייבים להשקיע ולהתבלט

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך. כדי להשיג תוצאות חזקות לאורך זמן, יש להשקיע כל הזמן בעדכניות התכנים באתר, הכנסת קישורים חדשים ומעקב אחר עדכונים באלגוריתם החיפוש של גוגל. לא סתם, בעלי עסקים רבים פונים לחברות קידום אתרים כדי לקבל שירותי קידום. מדובר בסופו של דבר בתחום שצורך הרבה זמן, הרבה זמן יקר.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה