טיול בברצלונה

מתלבטים איפה לטייל בחו"ל? אם יש לכם משהו כמו שבוע לטייל אזי אין כמו טיול בברצלונה, בפרט אם אתם יוצאים לנופש משפחתי. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיעד התיירותי המוביל שלה. היא שוכנת לחוף הים התיכון, מה שמשפיע על האקלים שלה, ומשמשת כמרכז תרבותי בולט.

ברצלונה מושכת אליה תיירים רבים בזכות המרכז האמנותי שלה, המוזיאונים הרבים ובנייניה המיוחדים. התיירים נהנים מסיור בשטחיה הירוקים ובפארקים המפורסמים הרבים. ברצלונה נמנית עם ערי התיירות המשמעותיות באירופה. תיירים צעירים העורכים טיול בברצלונה ייפגשו עם חיי לילה ענפים ומועדוני מוזיקה איכותיים הנובעים מכמות הסטודנטים הגדולה בעיר שמגיעים ללמוד באוניברסיטאות הרבות שלה.

טיול בברצלונה עם ילדים

טיול בחו"ל עם הילדים זו משימה לא פשוטה, ולפעמים אחרי שנוסעים עם הילדים מצטערים על זה. קורה שהילדים משתעממים, לא מפסיקים לריב או סתם משגעים את השכל. אבל אין ספק שבשבילם זו חוויה מיוחדת והם אסירי תודה לכם על שלקחתם אותם עמכם. למרות שיש מקומות מוצלחים יותר לטיול עם ילדים בארצות הברית המשופעת באטרקציות לאין ספור, גם טיול בברצלונה והסביבה מתאים לילדים.

העובדה שהיא מרכז אמנותי ועשירה במוזיאונים אולי גורמים לברצלונה להישמע כיעד תיירותי שנועד למבוגרים, אבל גם הילדים יוכלו למצוא עניין בעיר. למשל שדרות הראמבלס יכולות להוות מוקד משיכה לילדים בזכות השוק השוקק חיים שבו ניתן למצוא בעלי חיים רבים,  ליצנים, להטוטנים ועוד. גם המצפה התת ימי המכיל מנהרה שאורכה 80 מטרים ואפשרות לצלול עם כרישים ירתק את הילדים.

אתרי תיירות מרכזיים בברצלונה

בין אתריה המובילים של ברצלונה שאסור לפספס נמצאים אצטדיון הכדורגל "קאמפ נואו", נמל "פורט וול", המצפה התת ימי, שדרות ראמבלס, כיכר ריאל, מוזיאון פיקאסו, כיכר קטלוניה, אנדרטת קולומבוס, הרובע הגותי, פארק סיוטאדלה ועוד מקומות רבים. לפני הטיול תעשו רשימה איפה אתם רוצים לסייר כדי שלא תפספסו שום אתר.

מלונות מומלצים בברצלונה

בדרך כלל כשעורכים טיול בברצלונה הוא קצר יחסית ולא נמשך יותר משבוע. לכן מומלץ להזמין מראש מלון ולתכנן את הטיול היטב. כדאי לבחור מלון שנמצא בסמוך לאתריה התיירותיים המרכזיים של העיר, או מלון שהגישה אליו בתחבורה הציבורית נוחה. במרכז ברצלונה ניתן למצוא לדוגמה את מלון פאלאס, את הוסטל גראו, מלון אסטוריה ועוד מלונות רבים. המלונות נבדלים ביניהם ברמת הדירוג ובשירותים הכלולים. ועדיף שלא לבחור מלון פשוט מדי רק בגלל מחירו הנמוך, אם כבר מטיילים בחו"ל אז חבל להתבאס מהמלון.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה