טיול בברצלונה והסביבה

ברצלונה היא אחד היעדים המועדפים על מיליוני תיירים מכל העולם. במאמר זה בחרנו לספר לכם לא רק על ברצלונה אלא על טיול בברצלונה והסביבה, טיול המתאים לכולם, לצעירים למבוגרים ואפילו למשפחות עם ילדים.

טיול לברצלונה והסביבה – מבחר מקומות מומלצים

את היום הראשון בברצלונה כדאי לפתוח בנסיעה באוטובוס תיירים הנוסע במסלול הכחול.  זהו סיור בו שעתיים המקיף את האתרים המרכזיים, הסיור הקצר ייתן לכם טעימה קטנה מכל המצפה לכם במסגרת של טיול בברצלונה והסביבה .

 טיול בברצלונה והסביבה הספרדית

בברצלונה, אל תוותרו על סיור רגלי ברחוב ההומה – הראמבלה. כאן תוכלו לפגוש תושבים חביבים שישמחו לדבר אתכם, לשבת בבתי הקפה הציורים, ליהנות מהמון האדם המטייל ברחובות העיר, לשתות קפה טעים, כוס בירה או  סנגריה, משקה העשוי מיין אדום עם פלחי תפוז וקרח.

האמן הנודע, גאודי חי בברצלונה ויצר בה. טיול בברצלונה והסביבה מפגיש אותנו עם אתרים רבים הנושאים את שמו. הסגרדה פמילייה זו הקתדרה המפורסמת אשר בנייתה לא הושלמה בחיי האומן. מאז מותו ועד היום יש בקתדראלה פיגומים ועובדים השוקדים על השלמתה. מוזיאון גאודי נמצא במתחם הקתדראלה ומסביבו יש פארק עטור פסלי רחוב מדהימים. אסור כמובן לוותר על פארק גואל, פארק שתכנן האמן הנודע גאודי.

טיול בברצלונה והסביבה יפגיש אותנו עם סגנון אדריכלי יוצא דופן המייצג את תפישתו של האומן  גאודי. נוכל גם לבקר ברובע הגותי היהודי, בשכונה היהודית ובפלסה חיימה שם תוכלו לראות את בית העירייה ואת הארמון ששימש את מלכי ספרד בעבר. "פורטו אולימיפיקו" הוא רובע הבילויים התוסס, תוכלו לבלות ולהתרשם מאופי העיר ומאופי  התושבים.

טיול בברצלונה והסביבה

טיול בברצלונה והסביבה

במסגרת כל טיול בברצלונה והסביבה נמליץ גם לבקר באתרים פופולאריים מחוץ לברצלונה. אחד האתרים האטרקטיביים היא העיירה פיגארס, העיירה שבה נולד האומן הנודע סלבדור דאלי. כדאי לבקר במוזיאון המוקדש ליצירותיו.

את העיירה חירונה יש לשלב בכל טיול בברצלונה והסביבה. בעיר זו  חיה בעבר קהילה יהודית משגשגת אשר השאירה את חותמה על דפי ההיסטוריה היהודית. כדאי לטייל בסמטאות העיר העתיקה במוזיאון היהודי וברובע היהודי אשר שוחזר לאחרונה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה