יום הולדת שישים

במילניום החדש גיל שישים הוא לא מה שהיה לפני קצת יותר מעשור. חגיגות השישים לא חייבות להתבצע בצורה תבניתית ויחידה. בני השישים מרגישים ונראים צעירים יותר. לעיתים יש תחושה שעכשיו הם מתחילים לחיות מחדש בשביל עצמם. הילדים כבר עזבו את הבית, הם "קוצרים את פירות" ההורות ונהנים מהנכדים ובעיקר מהאפשרות לעשות ככל העולה על רוחם. את יום ההולדת הזה, יש לחגוג להם בהתאם לאופיים ולרוח הצעירה יותר שמפתחים בני השישים בשנים האחרונות.

ניתן לחגוג בצורה אינטימית רק עם בני המשפחה הקרובה,לתכנן או לחשוב על הפקת אירועים בטבע ולהרחיב את המוזמנים והחברים, אפשר לחגוג קרוב לבית, אפשר גם להתרחק, חגיגות של יום או של ערב אחד, חגיגות בסוף שבוע או אפילו חגיגות במשך שבוע שלם. זהו מאורע נפלא לכנס את כל המשפחה כדי ליהנות אחד מהשני.

יום הולדת שישים

אטרקציות ליום הולדת שישים

יש להתחשב בראש ובראשונה מאופיו של זה או זאת החוגגים יום הולדת שישים. זהו גיל מיוחד ועגול, ואין כל סיבה לחלוף על פניו כמו על ימי הולדת קודמים. במקרים רבים, החוגגים כבר ראו וחוו הרבה בשנות חייהם, וזה בדיוק היום לרענן ולהפתיע עם אטרקציות מיוחדות.

הרעיונות הם אינסופיים, כמה דוגמאות הם צימרים בצפון, מגורי נופש באילת או בים המלח, סוף שבוע בחוץ לארץ- עם כל המשפחה, או אולי נופש בעל גוון רומנטי רק בן או בת הזוג. ניתן לצרף רכיבה על סוסים, מוזיאונים שונים, ביקור בירושלים על מגוון אתריה, סדנת פיסול, איור, צילום והרשימה עוד ארוכה.

מתנות לבני שישים

הרעיון העיקרי בבחירת מתנה הוא לקנות משהו שמקבל המתנה לא היה קונה לעצמו. מתנה יכולה להיות מרגשת כאשר היא משלבת תמונות בתוכה, או תמונות יחד עם שירים נוסטלגיים ואהובים. תמונות אפשר להדפיס על כל חפץ כמעט ולהוסיף חריטה, אפשר להקליט שיר ולהקליט זאת בווידאו, אפשר להכין קליפ ולהציג מה עבר חוגגי יום הולדת שישים עד עכשיו ולהציג אותו בערב החגיגה, לא תישאר עין אחת יבשה ואף אחד לא ישכח את ההתרגשות, בעיקר חוגג יום ההולדת ומשפחתו הקרובה.

יום הולדת שישים לאמא

תקציב להפקת יום הולדת שישים

התקציב משתנה מאדם לאדם. בדרך כלל, ככל שהתקציב יהיה גדול יותר, ייפתחו אפשרויות רבות יותר, אך קיימות אפשרויות רבות שלא ינגסו בעומקו של הארנק. יש תוכנות ביתיות שמלבישים עליהן תמונות ושירים ויוצרים מתנה מרגשת. אפשר לפתח תמונות ולהדביק על עץ. לתת לנכדים לצייר ציור ולכתוב בשמם את האיחולים ועוד רבים וטובים שהדמיון מאפשר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה