פניה אל עו"ד המכון הרפואי

מעוניינים להגיש ערעור על החלטות המכון הרפואי?

כידוע, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא גוף שמזמן אליו לבדיקות נהגים שרופאים אחרים או רשויות חוק אחרות חוששים שכושר הנהיגה שלהם פגוע מבחינה רפואית ועל כן יש לשלול את רישיונם. נבדקים אלו מגיעים אל המכון הרפואי לסדרה של בדיקות רפואיות מסוגים שונים, בסיומן מעביר המכון את המלצתו בעניין כל נבדק בנפרד אל משרד הרישוי. משרד הרישוי מקבל את ההחלטה הסופית ומודיע עליה לנבדק. בשלב זה, נבדקים רבים חשים כי נעשה להם עוול וכי ההחלטה בעניינם איננה מוצדקת. בשלב זה מומלץ לפנות לעו"ד המכון הרפואי ולהיעזר בו בהגשת הערעור על ההחלטה.

ערעור על ההחלטה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

שלילת רישיון איננה דבר של מה בכך. אזרחים רבים מרגישים כי הנהיגה היא זו המאפשרת להם להתנייד ממקום למקום ולנהל את אורח החיים אותו הם מעוניינים לנהל. שלילה של הרישיון ללא סיבה רפואית מוצדקת היא מקוממת במיוחד. אולם, תחושות הכעס וחוסר הצדק של הנבדקים במכון הרפואי ככל הנראה לא יסייעו להם להצליח להגיש ערעור מוצלח ולהפוך את החלטת משרד הרישוי בעניינם. מסיבה זו, רצוי ביותר להגיש את הערעור אך ורק לאחר התייעצות עם עו"ד המכון הרפואי, עורך דין המתמחה בענייני המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, ובקיא בכל פרטי הליך הערעור הן מבחינה פרוצדוראלית והן מבחינת תוכן הערעור.

מתי יש לבחור את עורך הדין?

יש לציין כי כדאי לבחור את עו"ד המכון הרפואי עוד לפני שלב הגשת הערעור משום שהערעור מוגש בלחץ של זמן בשל הדרישה להגישו עד שלושים יום מרגע קבלת ההודעה על ידי משרד הרישוי. כמו כן, עורך הדין יכול לייעץ לכם עוד לפני יום הבדיקות הראשוני כיצד לנהוג ואילו מסמכים רפואיים כדאי להביא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה