רווח הון

רווח הון

עסקאות שונות שקשורות בנדל"ן מתבצעות על בסיס יום יומי בישראל, בין אם מדובר על עסקות שנעשות על ידי גורמים פרטיים ובין אם מדובר על עסקאות שנעשות על ידי גורמים כמו חברות שונות. במידה ואתם בעצמכם עומדים לבצע מכירה של דירה, כדאי שתהיו מודעים לכל המיסים שיהיה עליכם לשלם על הרווח שתעשו מהמכירה, ואחד מהם הוא מס רווח הון.

taxes

מה כולל המס?

מס רווח הון הוא למעשה המס שתשלמו על הרווח על מכירת הדירה, ואין ספק שזה יכול להיות לא מעט כסף. זה תלוי בעסקת הנדל"ן שעליה אתם חותמים, וגם בעוד גורמים שונים כמו מספר הדירות שנמצאות בבעלותכם ומספר העסקות שאתם מבצעים.

האם קיימות הקלות?

כמו שקורה לגבי כל מס אחר, גם כשמדברים על מס רווח הון ניתן לראות לא מעט אנשים זכאים להנחות שונות, כך שאין ספק שגם אתם צריכים לבדוק באופן אישי האם תוכלו לקבל פטור מלא או חלקי. לעיתים המס של רווח הון על העסקאות השונות יכול להגיע לאחוזים ניכרים, כך שאין ספק שכדאי יהיה לבדוק לעומק האם מגיעה לכם הקלה כלשהי או לא.

האם ניתן לבדוק את הזכאות להקלות לבד?

אומנם אפשר למצוא לא מעט מידע אודות רווח הון באינטרנט, אך האמת היא שלא פשוט להבין לבד האם אתם עומדים בתנאים של מי שמגיעות לו הנחות או לא. לכן האופציה הטובה ביותר לבירור היא לפנות אל מי שעוסק בתחום הזה מזה שנים, בין אם אתם מעדיפים לפנות לעורכי דין ובין אם אתם מעדיפים לפנות אל בעלי מקצוע אחרים שעשויים לעזור לכם. חשוב להבין כמה מס רווח הון אתם עתידים לשלם כי זה יכול להשפיע על ההחלטות שלכם לגבי העסקה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה