בירור המראות ונחיתות בטלפון

יוצאים לחו"ל – כך תתעדכנו אודות שעת ההמראה שלכם

רבים היוצאים לחו"ל מעוניינים להזמין לעצמם תחבורה על מנת להגיע לנמל התעופה מספיק זמן לפני הטיסה כדי לעבור את כל הבדיקות הביטחוניות, הצ'ק אין ולעשות סיבוב בחנויות הפטורות ממכס שבנמל התעופה. על מנת לעשות זאת באופן יעיל יש להגיע לנמל התעופה מספר שעות לפני הטיסה. ועל מנת לדעת באיזה שעה להגיע יש לדעת את שעת ההמראה של הטיסה. כל אדם שרוכש כרטיס טיסה מקבל את כל המידע הנחוץ אודות הטיסה הכולל גם את יום ושעת ההמראה המשוערת. אמרנו משוערת, מכיוון שידוע לכל כי המראות ונחיתות יכולות להשתנות עקב סיבות רבות לרבות:

  • תקלות טכניות במטוסים
  • מזג אוויר קיצוני שאינו מאפשר המראות ונחיתות
  • בעיות בטחון
  • או כל סיבה אחרת

בעת רכישת הכרטיסים אין לחברות התעופה את היכולת לצפות את התקלות האפשריות והן ממליצות לקהל הלקוחות שלהן לברר את מועד המראת הטיסה בסמוך למועד הטיסה, את בירור זה ניתן לעשות במוקד הטלפוני של המראות ונחיתות.

בירור שעת ההמראה של הטיסה

את השירות של מועדי ההמראות והנחיתות של טיסות בנמלי התעופה ניתן לקבל בשתי צורות: באמצעות טלפון או באינטרנט. שירות טלפון ניתן באופן אוטומטי לכל מי שמתקשר למוקד ההמראות והנחיתות של נמל התעופה ובדרך כלל הוא יקבל את המידע על ידי הקלטה של כל ההמראות של אותו היום מאותה השעה שהוא מתקשר, ובנוסף ניתן לקבל גם מענה אנושי באותו המוקד.

בנוסף לשירות באמצעות טלפון, ניתן לקבל אל המידע אודות ההמראות באתר רשות נמלי התעופה באינטרנט. באתר זה רשומות כל הטיסות היוצאות והנכנסות לאותו נמל התעופה ומועדיהן נמסרים למערכת על ידי חברות התעופה ובאחריותן.

על מנת לדעת את המועד האמיתי של יציאת הטיסה מומלץ להתעדכן באמצעות טלפון או האינטרנט מספר שעות לפני היציאה המתוכננת מהבית.

2

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה