עו"ד מיסים

תחומי עיסוק שונים של עו"ד מיסים

אם אתם זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי בתחומי חוקי המיסים הרי שעליכם לפנות אל עורך דין מיסים מנוסה ומיומן, אשר יטפל במקרה שלכם בצורה המקצועית ביותר שניתן. חשוב לציין את העובדה, כי עו"ד מיסים הוא אדם אשר עוסק בקשת רחבה של נושאים אשר מטבע הדברים כמובן שלכולם יש זיקה לתחום המיסים במדינת ישראל וגם בחו"ל. רבים מעורכי הדין אשר מומחים בתחום זה הם גם רואי חשבון מוסמכים אשר משלבים את ידיעותיהם בתחום המקצועי הזה יחד עם הייעוץ המשפטי שהם נותנים ללקוחותיהם מן הסתם.

באופן כללי מומחה עו"ד מיסים במיסוי אזרחי על גווניו השונים לרבות מס הכנסה, מס ערך מוסף, מיסוי בינלאומי, מיסוי מקרקעין, חוק עידוד השקעות וכדומה. והוא עוסק גם בהגשת בקשות לגילוי מרצון וכיוצא באלה. בין הלקוחות של עו"ד מיסים ניתן למנות חברות פרטיות וציבוריות, חברות הזנק, אנשי עסקים מתחומים שונים, עולים חדשים, תושבים חוזרים ואנשים פרטיים בין אם הם בעלי עסקים קטנים או שכירים.

tax

תחומי העיסוק של עו"ד מיסים

עו"ד מיסים עוסק בכתיבת חוות דעת בכל תחומי המיסוי לחברות וליחידים, בייעוץ משפטי בכל שנוגע לתחום המיסים וגם בייצוג אנשים וחברות בבתי משפט לעניינים אלה. להל"ן פירוט חלק מהתחומים שבהם עוסק עו"ד מיסים:

  • מס הכנסה – מתן ייעוץ שוטף והכנת חוות דעת בסוגיות של מוניטין ורכישות, מיסוי ריווחי הון וכיוצא באלה.
  • מס מקרקעין – ליווי עסקאות, מיסוי דירות ובתים למגורים, ליווי עסקאות קומבינציה, חישובי מס מורכבים וכיוצא באלה.
  • מס ערך מוסף – טיפול בסוגיות מורכבות של מע"מ לרבות מס בשיעורי אפס, מלכ"רים, החזרי מס, חשבוניות פיקטיביות וכדומה.
  • מיסוי בינלאומי – עו"ד מיסים המתמחה בתחום המיסוי הבינלאומי עושה תכנון מיטבי להשקעות בחו"ל, ייצוג וליווי של תושבים ישראלים בחו"ל, כתיבת חוות דעת בסוגיות תושבות, אמנות מס, מיסוי נאמנויות וכדומה.
  • מיסוי היי טק – תחום זה הוא מיוחד והוא מאפשר לאנשי ההיי טק להיעזר בהכנת תוכניות אופציות שונות, מיסוי קניין רוחני, סוגיות מס בנוגע למשקיעים ויזמים, מיסוי קרנות הון סיכון וכדומה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה