פרגולות

עד כמה פרגולות אמורות להיות פתוחות?

כאשר אתם מבקשים להתקין פרגולות, בין אם מדובר על כאלו שישמשו אתכם באופן אישי, או כאלה שאתם מתקינים לטובת הפעלה של מתחם מסוים (למשל פרגולות לצימר, לבריכת שחיה, לגן אירועים, וכיו"ב), יש תמיד התלבטות מסוימת אשר צפה ועולה מטבע הדברים – עד כמה הגג של הפרגולה אמור להיות פתוח? לכל פרגולה כידוע, יש יכולת איטום מסוימת מן הסתם. הפרגולות אינן אטומות לגמרי, ואינן פתוחות לגמרי. השאלה היא כמובן – מה הוא המאזן המתאים בין מידת הפתיחות של הפרגולה, לבין מידת האטימות שלה?

 tax

כך תבחנו את המידה המתאימה לכם

ראשית, חשוב מאד לבחור את מידת האיטום של פרגולות לפי האזור אשר בו אתם מתכוונים להציב אותן. האם מדובר למשל על אזור אשר אמור לספק הגנה מתאימה גם בעונת החורף? כך למשל, צימרים ובתים פרטיים באזור הצפון, נוטים לבחור על פי רוב פרגולות כאלה ואחרות אשר יהיו אטומות יותר, שכן אלו אמורות לספק לכם הגנה מתאימה מפני הגשם, בחודשים הקרים, והאקלים בצפון הוא קר יותר. לעומת זאת, אם מדובר על פרגולות אשר ישמשו למשל כסוככים לבריכת שחיה אשר ממילא תהיה פתוחה רק בחודשי הקיץ – אפשר לבחור בפרגולות שיהיו יותר פתוחות שכן אין צורך לאיטום מוחלט של קרני השמש, אלא לאיטום חלקי.

כמובן שמעבר לכך יש גם שיקולים אסתטיים שונים, בעיקר בכל מה שנוגע אל חדירת קרני השמש לתוך המתחם אשר נמצא מתחת לפרגולות, ואפשר בהחלט לקחת זאת בחשבון.

אז איך בוחרים בסופו של דבר?

אם אתם נדרשים לבחור את מידת האיטום של הפרגולה שלכם, מומלץ בחום להתייעץ גם עם איש מקצוע מיומן בתחום זה מטבע הדברים. יש לפרט באילו פרגולות אתם מעוניינים, ולאיזו מטרה הן אמורות לשמש, ואת מי. איש המקצוע בתחום זה וודאי יוכל להסביר לכם איזה מידת איטום אתם צריכים הלכה למעשה, מה יכולים להיות היתרונות בפרגולה אשר תהיה פתוחה יותר או סגורה יותר, וכך אתם תוכלו לבחור בפרגולה אשר תתאים לכם באופן אישי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה