חשבונית לשכיר

 

חשבונית לשכיר
היום, יותר ויותר שכירים אשר מחזיקים בעבודה קבועה, מבצעים עבודות עצמאיות אשר משיקות לתחום ההתמחות שלהם. יחד עם זאת, כתוצאה מן העובדה, שהם לא מחזיקים ברשותם תיק של 'עצמאי' במס הכנסה, אבל עדיין צריכים 'להמציא' חשבוניות כנגד תשלום של העבודה, הם פונים לשירות של חשבונית לשכיר אשר מהווה פתרון יוצא מן הכלל לסטטוס שלהם מבחינת רשויות המס. לכן, אין זה פלא לראות, כי השירות של חשבונית לשכיר הפך לשירות פיננסי – בירוקרטי נפוץ ומבוקש ביותר.

פשוט יופי של שירות – על חשבונית לשכיר!
בפועל, השירות של חשבונית לשכיר ניתן על ידי חברות ייעודיות ופרטיות רבות, חברות אשר מתמחות בכל מה שנוגע להפקה ומתן של חשבוניות של עצמאיים – אבל כאלה אשר מיועדות לשכירים. במילים אחרות, מהיום, שכירים בשוק העבודה יכולים להרחיב את תחום התמחותם (ואף לשדרג את כושר ההשתכרות שלהם) באמצעות השירות של חשבונית לשכיר, וזאת מבלי לפתוח בכלל תיק במס הכנסה! כל מה שעליהם לעשות זה לבצע עבודה עצמאית, להפיק חשבונית לשכיר באמצעות חברה ייעודית, להגיש אותה ולקבל את התשלום בעבור העבודה.

חשבונית לשכיר – שירות חוקי בעליל ובמלוא מובן המילה
כתוצאה מן העובדה, כי ישנם תקנות וחוקים ברורים ומפורשים ביותר מטעם רשות המע"מ, מס הכנסה והביטוח הלאומי כאחד מבחינת כל מה שנוגע לשכירים, עצמאיים, פרילנסרים ועוד – כאן זה הזמן והמקום לומר, כי השירות של חשבונית לשכיר הינה שירות חוקי וכשר למהדרין. שירות זה בא לידי ביטוי באמצעות הגשת בקשה בעבור חשבונית לשכיר בגין עבודה, ובאמצעות חברה ייעודית אשר מפיקה את הקבלה, מגישה אותו לספק העבודה אשר מוסר לה את התשלום, וזאת באופן שהחברה עצמה מעבירה את התשלום לשכיר עצמו בניכוי עמלה.

שכירים יקרים, רוצים להגדיל את ההכנסה שלכם?
אם כן, השירות של חשבונית לשכירים הינו בדיוק בשבילכם. כל מה שעליכם לעשות, זה להרחיב את תחום פועלכם, לבצע עבודה עצמאית, להגיש חשבונית מתאימה וכך, באופן פשוט וברור ביותר, גם אתם תוכלו להגדיל את ההכנסה שלכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה