חשבונית לשכירים

לפעמים אנחנו רוצים להוסיף הכנסה נוספת על העבודה שלנו. אולם, פתיחה של תיק במס הכנסה, מע"מ ושאר החובות המוטלות על עצמאי מרתיעות אותנו, כמו גם החשש של ההשלכות של המעמד החדש שלנו על מקום העבודה הנוכחי שלנו. אולם, באמצעות שירות של חשבונית לשכירים אנחנו יכולים להגשים את כל התכניות האלה מבלי לזוז מהמקום בו אנחנו עובדים, ומבלי שנצטרך להתמודד עם כל רשויות המס וכו' בישראל. כיצד? להלן נסביר בדיוק.

חשבונית לשכירים – פתרון מעולה למי שמעוניינים בהכנסה נוספת בלי כאב ראש

אין ספק כי את המיסים צריך לשלם וגם אם אנחנו רוצים לפתוח עסק נוסף על העבודה שאנחנו עובדים בה, ברור כי לא נעשה את זה באופן בלתי חוקי. אולם, כאמור, העיסוק מול רשויות המס עלול להיות מאד מרתיע בעבור כל אחד ובפרט בעבור אדם אשר עובד בעבודה מסוימת, וכל עניינו הוא להוסיף עיסוק נוסף שלא ידרוש יותר מדי זמן ואשר לא יבוא על חשבון העבודה הנוכחית שלו. במצב כזה פתיחת עסק עלולה להיראות מאיימת במיוחד. באמצעות חשבונית לשכירים אתם יכולים להישאר במעמד של שכירים, לשלם מיסים כשכירים, לקבל משכורת כשכירים – ובפועל להיות עצמאיים

חשבונית לשכירים

למי זה כדאי?

מס החברות הוא קבוע ואיננו פרוגרסיבי, אולם מס ההכנסה עבור עצמאים ברמות הכנסה השונות, הוא זהה למדרגות המס שמשלמים שכירים. מבחינה זאת, אין כל הבדל משמעותי בין עבודה כעצמאי לבין עבודה כשכיר. לכן, בעבור עצמאים המוסיפים עיסוק צידי נוסף אשר צפוי להכניס להם כספים – ואשר אינם מעוניינים לבזבז זמן בעיסוק מול רשויות המס וכו' – חשבונית מס לשכירים היא פתרון אידאלי.

ועצה קטנה לגבי חישוב התשלום לחברה

עשו תחזית של גובה ההכנסות שלכם מן העסק, בטרם תיקשרו עם חברה כלשהי לעניין שירות של סוג חשבונית כזאת. לעתים התשלום מחושב כאחוז מכלל השכר שיועבר לכם ולעתים הסכום משולם כעמלה קבועה על פי רמות שונות של הכנסה. בדקו את סך ההכנסות הצפוי לכם ורק אז בחרו את השירות העדיף ביותר מבחינתכם, על פי שיטת החישוב.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה