מה כולל שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ?

המשמעות של מודל מיקור חוץ היא שבעלי עסקים משלמים סכום כסף מסוים מדי חודש, אך תמורתו הם מקבלים שירות שאחרת הם היו צריכים להפעיל לבד. הדוגמא הכי טובה לזה היא שירות מענה טלפוני ללקוחות: בעוד במסלול המסורתי בעלי העסקים הם אלו שמגייסים את כוח האדם ומכשירים אותו, במסלול של מיקור חוץ יש חברה אחרת שמפעילה עבורם את המוקד.

הפעלת שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ מוכיחה את עצמה גם ברמה הפרקטית וגם מבחינה כלכלית. מבחינה פרקטית, המשמעות היא שלקוחות של בתי עסק יוצרים איתו קשר וזוכים לדבר עם נציג אנושי ולא עם מענה ממוחשב. זה כמובן עולה כסף, אבל המשמעות היא סיכוי גבוה יותר לשימור של לקוחות קיימים וגם לגיוס של לקוחות חדשים.

אז אם בעלי עסקים בוחנים את הנושא מתוך פרספקטיבה רחבה, הם צריכים להבין את הערך הכספי של שירות מענה טלפוני ואת האופן שבו הוא מגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות עבורם.

איך בוחרים שירות מענה טלפוני?

השאלה היחידה היא מה בעלי עסקים יכולים לעשות על מנת להגדיל את הסיכוי לכך שהבחירה שלהם בשירות מענה טלפוני מסוים תהיה מוצלחת. כאן, אפשרות אחת תהיה לקבל המלצות מקולגות ולהתעניין בהבדלים בין סוגים שונים של שירותים דומים. לחילופין, אפשרות אחרת היא להתמקד בתכונות של כל שירות מענה טלפוני ובמה שהוא כולל.

כך לדוגמא ניתן להתמקד רק בשירות של מענה טלפוני במודל מיקור חוץ שכולל איסוף הודעות. מנגד, יהיו בעלי עסקים שיתמקדו בגמישות ובמדיניות הביטולים. בסופו של דבר, המטרה היא להתאים את השירות לצרכי בית העסק ולחסוך עבורו גם זמן וגם דאגות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה