התקנת מעלון

מעלון מיועד להרמה של אנשים עם או בלי כיסא גלגלים. במקרים של אנשים עם כיסא גלגלים או כל סוג אחר של לקות בתנועה, המעלון יכול להיות פתרון מעולה להרמה בין מפלסים שהפרש הגובה ביניהם קטן מקומה אחת. בנוסף, מעלון יכול להתאים עבור גרמי מדרגות – כמו למשל בתוך בית פרטי, בבניין מגורים משותף, בבנייני משרדים ובבתי מעלון. על רקע תקנות הנגישות המחייבות, אפשר להבין את הצורך ואת היתרונות של מעלון.

עוד סיבה טובה להתקין מעלון קשורה לתשתית הקיימת במבנה או בסביבה הציבורית. אם למשל מתייעצים עם אדריכלים ומהנדסים, רואים שאחת הסיבות העיקריות עבור התקנת מעלון היא שצריך יותר שטח למקום חניה לנכים מאשר עבור מקום חניה רגיל. במקרים כאלה, מתקינים מעלון ייעודי שיסייע לתפעל את הכיסאות הגלגלים ויעזור לעצמאות שלהם.

כך בוחרים את המעלון הנכון

הבעיה היחידה היא שיש המון סוגים שונים של מעלונים שמתוכם אפשר לבחור. אז מצד אחד, היתרון הוא שכך קל יותר להתאים כל מעלון לצרכים של קהל היעד ולציפיות שלו. מצד שני, מי שלא מכיר את התחום מקרוב עלול למצוא עת עצמו בבעיה. הפתרון הוא כמו תמיד להתייעץ עם בעלי מקצוע ולא לחשוש לנסות לאסוף המלצות.

את ההמלצות על סוגים שונים של מעלונים אפשר לקבל דרך חברים, קרובים ובני משפחה. ספציפית בסקטור המוסדי או העסקי, המלצות אחרות יכולות להגיע גם דרך התייעצות עם קולגות ועם שכנים. בנוסף, אפשר להשוות בין סוגים שונים של שירותי התקנת מעלונים על פי המלצות של חברות אחזקה.

לסיכום, כדאי להתקין מעלון בגלל שהוא נותן פתרון למעבר בין מפלסים בהפרשי גובה נמוכים. במקביל, מעלונים מסוימים מתאימים למדרגות ישרות ומתעקלות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה