בדיקות טרם ביצוע ניכיון שיקים מסחריים

ניכיון שיקים מסחריים היא פעולה שצריכה להתבצע רק מול חברות מקצועיות שמתמחות בכך. אם רוצים לוודא התמחות של החברה בשירות מן הסוג הזה, בודקים למשל האם היא עובדת תחת רישיון של משרד האוצר וכמה שנות ניסיון יש לה.

במקביל, מבררים מי הלקוחות של החברה ועם מי מהם אפשר ליצור קשר כדי לקבל המלצות. אם לא מכירים באופן אישי מישהו שהשתמש בשירות של ניכיון שיקים מסחריים מחברה מסוימת והיה מרוצה, אפשר להרחיב את החיפוש באמצעות מידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

עוד בדיקה שצריך לבצע טרם ביצוע של ניכיון שיקים מסחריים קשורה אל האופן שבו ניתן לקבל את התגמול. האופציה הקלאסית והנפוצה ביותר היא כמובן לקבל את הסכום הנקוב על גבי השיק באופן מיידי ובמזומן, אבל יש גם אפשרויות נוספות. בין היתר, האפשרויות שעל הפרק הן ביצוע העברה בנקאית או קבלת שיק דחוי אחר אבל לתאריך קרוב יותר – בתמורה לעמלה נמוכה יותר.

השוואה בין שירותי ניכיון

כל הבדיקות המבוצעות טרם ביצוע של ניכיון שיקים מסחריים אמורות לסייע לקהל היעד והלקוחות למצוא את השירות שהכי מתאים להם. באמצעות השוואה בין שירותי ניכיון, אפשר למשל לבדוק איזה עמלה גובה כל חברה והאם היא מאפשרת בחירה אישית בכל הנוגע לתדירות ולסכום של הניכיון. אפשרות כזו לדוגמא חשובה מאוד, כי המשמעות שלה גמישות מלאה עבור הלקוח ועוד הזדמנות לחסוך בהוצאות.

בנוסף, כדאי לנצל את ההזדמנות של השוואה בין שירותי ניכיון שיקים מסחריים על מנת לברר קבלת אשראי חוץ בנקאי. במידה וזה אפשרי, סביר להניח שהאשראי החוץ בנקאי יינתן עבור בעלי השיקים שעוברים ניכיון בתנאים טובים יותר מאשר בבנקים המסחריים והמוסדיים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה