סוגים שונים של מעלון

כל מעלון הוא סוג של מעלית קטנה ופתוחה. עם זאת, יש הבדלים בין סוגים שונים של מעלונים ואפשר לראות את זה גם באופן השימוש. אם לוקחים בחשבון את ההבדלים בין סוגי פתרונות ההרמה האלו, קל יותר להתאים אותם לצרכים של הלקוחות.

כאמור, ישנם סוגים שונים של מעלון, הסוג העיקרי הוא זה שבו משתמשים על מנת לעזור למבוגרים, קשישים ואנשים בכיסאות גלגלים. בלי קשר לגיל של המשתמשים, יש מקום להפעיל את המעלון על מנת לעזור להם לעבור בין קומות שונות. בניגוד למעלית רגילה, המעלון הוא כאמור מעלית קטנה ופתוחה שבה אפשר להשתמש בקלות יחסית גם עם כיסאות גלגלים.

חוץ מזה, יש הבדלים בין סוגים ספציפיים של מעלון מדרגות. באופן עקרוני, מדובר על מעלון שנע בתוואי של גרם מדרגות ישרות או מתעקלות. כפועל יוצא מכך, אפשר למצוא את המעלון הזה למשל בבתים פרטיים, בבנייני מגורים משותפים וכמובן גם במוסדות דיור מוגן. אם רוצים לעזור לאנשים בכיסאות גלגלים בכל אחד מהמקומות האלה, המעלון ייתן לזה מענה מקיף.

כך בוחרים את המעלון הנכון

התנאי הכי חשוב לניצול היתרונות של מעלון הוא לבחור אותו בצורה נכונה. בשביל לבחור את המעלון בצורה נכונה, מתייעצים עם אנשי מקצוע לגבי המפרט והתכונות שלו. במסגרת התייעצות עם אנשי מקצוע, בודקים למשל מה המידות של המעלון, כמה אנשים אפשר להכניס לתוכו, אל איזה סוגים של כיסאות גלגלים הוא מתאים וכן הלאה.

לשם השוואה, סוג אחר לגמרי של מעלון הוא זה שמיועד למטרות משא – כמו בעת דחיפת עגלות משא. כאן, המפרט הטכני חשוב ואף קריטי. כאשר מתאימים כל מעלון לצרכים השונים של הלקוחות, מגדילים את הסיכוי לשימוש בטיחותי, נוח וחסכוני.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה