איך בוחרים עורך דין ועדת ערר?

בחירה נכונה של עורך דין יכולה להשפיע בצורה ישירה על הצלחת הערעור מול מוסדות שונים של המדינה. בין היתר, התפקיד של עורך דין ועדת ערר הוא לייצג את הלקוח מול המוסד לביטוח לאומי, מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים וכן הלאה.

השאלה היא כיצד בוחרים עורך דין ועדת ערר. אפשרות אחת היא לבחור את עורך הדין על סמך המלצות אובייקטיביות שיש עליו מלקוחות קודמים, כמו למשל חברים ובני משפחה. כאן היתרון הוא שאפשר לסמוך על ההמלצות, כי הן ניתנות על ידי אנשים שיש מולם היכרות אישית ובלי שום אינטרס מוסתר וחבוי. מצד שני, לא כולם מכירים באופן אישי מישהו שיכול להמליץ על עורך דין ועדת ערר.

מה עושים אם לא מכירים מישהו שיכול להמליץ על עורך דין ועדת ערר?

במידה ולא מכירים באופן אישי מישהו שיכול להמליץ על שירותים מקצועיים של עורך דין ועדת ערר, אין ברירה אלא להרחיב את החיפוש. כאן הדגש הוא על איסוף של חוות דעת כמה שיותר אובייקטיביות ברשתות חברתיות ובאתרי האינטרנט השונים. היתרון הוא שיש המון סוגים שונים של פריטי מידע על עורך דין ועדת ערר באתרי האינטרנט, אך החיסרון הוא שלא תמיד קל לדעת מי עומד מאחוריהם.

במידה ולא מצליחים לאסוף המלצות על עורך דין, אפשר ליצור קשר עם 2-3 עורכי דין ולבקש מהם פרטים על לקוחות מרוצים. למעשה, בכל מקרה שבו מותר לאזרח לערער על החלטה של מוסד ציבורי – יש גם צורך במעורבות צמודה של עורך דין מקצועי. במקרים כאלה, מה שעורך הדין עושה זה לא רק לנסח את הערעור אלא גם ללוות את הלקוח שלו מול הרשויות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה