חברת מעליות

מי אחראי על התשלום לחברת מעליות?

מי שאחראי לתשלום על התקנת המעלית והתחזוקה שלה הוא ועד הבית אם כי יש הסתייגות בחלק מן המקרים. לעתים יש דיירים שלא ישתתפו במחיר המעלית, גם מחיר התחזוקה שלה השנתי וגם המחיר שצריך לשלם על ההתקנה שלה. דיירים אלו גרים בקומות קרקע ולמעשה שלא צריכים להשתתף במעלית ולמעשה גם דיירים בקומה 2 או 3 לא ישתמשו בה באותו היקף כמו אלו שגרים בקומות הגבוהות ביותר. לכן יש צורך להגיע להסדר עם ועד הבית כדי להבין מי ישתתף ומה גובה ההשתתפות כאשר יש גם נהלים ברורים לבניינים משותפים שיכולים לעזור.

כמה עולה להקים מעלית בממוצע?

הקמת מעלית יכולה להיות יקרה ולכן חשוב לבחור חברת מעליות אמינה. הקמת מעלית יכולה לעלות בין 20 ועד 100 אלף שקלים בממוצע וזה תלוי בעיקר בסוג המעלית ובכמות הקומות. ככל שיהיו יותר קומות שהיא צריכה לעלות כך למעשה המחיר יעלה גם הוא. אם אתם רוצים להקים מעלית ביתית אתם יכולים לצאת בעלות של 20-30 אלף שקלים לבד כי היא עולה רק קומה אחת והיא בעצמה די קטנה ומספיקה לכמה אנשים בודדים, לעתים אפילו רק לשניים. לעומת זאת מעליות יוקרתיות כמו בבנייני משרדים יוקרתיים או במלונות מפוארים יכולה לעלות פי 3 או אפילו פי 4, והמחיר יעלה ככל שאיכות החומרים תעלה.

כיצד ניתן לבצע עסקה בטוחה?

כאמור, מי שרוצה לבצע עסקה בטוחה יותר כאשר הוא מתקין מעלית כך שלא יהיו תקלות לאחר מכן, הוא חייב לבדוק את אמינותה של חברת מעליות. אמינות החברה יכולה להימדד בהסכם האחריות שהיא מעניקה או ברושם הראשוני שלה, וכמובן גם באיכות השירות שנותנים לכם בשיחה פנים מול פנים. אלו פרמטרים שיעזרו לכם לבחור את החברה הכי טובה שיש כאשר המחיר לא תמיד משקך את הניסיון שלה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה