איפור כלות

יש כל כך הרבה דברים שחשובים לכלה ביום החתונה שלה אך אי אפשר שלא למנות את האיפור כאחד החשובים ביותר. האיפור חשוב מאוד כי הוא זה שנותן לאישה להיראות כמו שהיא באמת רוצה להיראות ביום הכי יפה שלה, והכי חשוב, לצאת כך בתמונות. זה הזמן להבין מה חשיבותו של האיפור.

להיות מושלמת ביום החתונה

גבר שבאמת אוהב את אשתו לעתיד יביא לה ישר בעיניים ויספר לה כמה היא יפה גם בלי איפור כלות, ואולי אפילו יפה יותר בלי איפור. עם זאת, האיפור הוא עדיין פרמטר חשוב מאוד שמרכיב את היופי האידיאלי עבור הכלה, כאשר היא תהיה יפה מאוד גם במציאות וגם בתמונות שיהיו לה למזכרת. האיפור יכול לגרום לאישה לזרוח, הוא יכול לגרום לה להיות קורנת וזו בדיוק המטרה.

להסתיר את החלקים הבעייתיים

איפור כלות היא משימה עוד יותר חשובה כאשר יש צורך להסתיר משהו שלא מוצא חן בעיני האישה. למשל, יכול להיות שהאיפור לא נועד סתם ככה ליפות את האישה אלא להסתיר צלקת כלשהי, להסתיר נקודת חן שהיא לא אוהבת או ליצור מראה רזה יותר. יש נשים רבות שסובלות מדימוי עצמי נמוך יחסית ולכן האיפור הופכת להיות נקודה הרבה יותר חשובה עבורן.

לצאת טוב גם בתמונות

אין ספק שהכלה יכולה להיות יפה מאוד במציאות גם בלי איפור אך חשוב לזכור שהתמונות מהחתונה לא פחות חשובות מהאירוע עצמו. הסיבה לכך היא שהתמונות הן המזכרות מהאירוע, הן מה שיזכירו לזוג את היום הכי מאושר שלו. לכן חשוב מאוד לבחור במאפרת הכי טובה שיש ואחד המדדים לכך הוא לראות כיצד האיפור נראה בתמונות, כאשר איפור טוב לעתים לא יהיה כל כך מורגש.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה