פותחת בקלפים בטלפון

פתיחת קלפים היא אחת הפעולות הכי מיוחדות שתוכלו לעבור בחייכם. בין אם אתם אוהבים את העניינים המיסטיים ובין אם לא, כדאי מאוד שתנסו לפחות פעם אחת לפתוח קלפים ואולי הקריאה בקלפים מטעם פותחת קלפים תוכל לעזור לכם להבין הרבה דברים על עצמכם. אפשר לעשות זאת גם בטלפון בימינו.

כיצד נדע שמדובר בפותחת בקלפים מנוסה?

אחת השאלות הגדולות ביותר לגבי פותחת קלפים בטלפון היא כיצד נדע שמדובר בפותחת קלפים מנוסה. כאשר אנו נפגשים איתה פנים מול פנים אנו יכולים להתרשם ממנה לחיוב או לרעה ואז הרבה יותר קל לנו. בסופו של דבר בטלפון אנו לא רואים אותה ולא מתרשמים ממנה באותם הכלים אך אנו עדיין יכולים להבין מה רמת המקצועיות שלה, עד כמה אנו מתחברים אליה באופן אישי וכן הלאה. חשוב לזכור שהניסיון שלה צריך להיות מוכח בפועל ולכן לא כדאי להאמין לכל מה שהיא כותבת.

אפשר לגוון בין פותחי הקלפים

פתיחת קלפים בטלפון היא אחד הדברים הכי מגוונים שיכולים להיות. יש כל כך הרבה קלפים אך חשוב לזכור שיש גם הרבה פותחי קלפים, כך שאם הייתה לכם חוויה רעה עם פותח קלפים אחד אל תתייאשו. יכול להיות שנפלתם על פותח קלפים לא מנוסה או אחד לא רציני מספיק, ויכול להיות שאם תבצעו פתיחת קלפים מול פותח קלפים אחר תבינו שזה יכול לעזור.

לא צריך להגיע מוכנים

בין אם בחרתם בפותחת קלפים בטלפון או פותחת קלפים פרונטלית אתם צריכים לזכור שהרבה מהצלחת המפגש תלויה גם בכם. בסופו של דבר מדובר על תהליך שאתם עוברים ביחד כי פותחת הקלפים צריכה לקרוא אתכם ולשמוע אתכם ולכן חשוב לשתף אותה בכל מה שאתם רואים לנכון לשתף למען השגת המטרה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה