ועדת ערר על המרב"ד

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא גוף בעל חשיבות גדולה ומרכזית

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, או המרב"ד, או גוף בעל חשיבות גבוהה במיוחד עבור שגרת החיים הבסיסית של רבים מאתנו, משום שהוא בעל סמכות בכל הנוגע לרישיונות הנהיגה שלנו, וליכולת שלנו לממש הלכה למעשה את חופש התנועה שלנו. עבור מרבית הנהגים, המרב"ד הוא לא גורם מהותי שאיתו הם יבואו במגע בחייהם, אבל עבור אנשים רבים עם היסטוריה רפואית בעייתית או רקע של מצבים שיכולים להוות סכנה בכביש, המרב"ד הוא גורם משמעותי שיכול לשלול את רישיון הנהיגה, ובמצב זה במקרים רבים נרצה לפנות אל ועדת ערר על המרב"ד.

ועדת ערר על המרב"ד – מתי נגיע למצב זה?

כאמור, למרב"ד יש סמכות מלאה לשלול רישיונות נהיגה בהתאם למצבים שמוגדרים על ידי המוסד הזה עצמו כמצבים מסוכנים שיכולים להוות גורם סיכון בכביש, הן לנהג עצמו והן לסובבים אותו. המצבים האלה הם אמנם מצבים שיכולים להיות מסוכנים – נהגים עם היסטוריה של אלכוהוליזם או שימוש בסמים, נהגים עם מחלה נפשית או עם מחלה כרונית שיכולה להוביל לקריסה פתאומית, ונהגים שחווים ירידה חושית. עם זאת, לעתים קרובות המרב"ד מקבל את ההחלטה על השלילה במנותק מהמציאות – לאדם נורמטיבי ששולט במצבו וחי אורח חיים בריא, ואז ועדת ערר על המרב"ד היא בחזקת הכרח.

ועדת ערר על המרב"ד – עליכם להיות מיוצגים בצורה מקצועית

ייצוג מקצועי של עורך דין במסגרת ועדת ערר על המרב"ד הוא הסיכוי הטוב ביותר שלנו לקבל חזרה את רישיון הנהיגה שלנו, ומתוך כך גם את חופש התנועה שלנו. אם נשלל רישיונכם על ידי המרב"ד, ודאו שאתם פונים לעורך דין שמתמחה בתחום ויודע להגיע לתוצאות האיכותיות ביותר מולם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה