עופרים

אל תעשו מה שכולם עושים

אחת הבעיות הגדולות ביותר בכל מה שקשור לאירועים היא העובדה שכולם דומים. כל חתונה דומה לשנייה, כל בת מצווה היא אותה בת מצווה וכניסה לבר מצווה בדרך כלל תהיה עם טלית וכמה חברים מהכיתה של חוגג הבר מצווה. אמנם גן האירועים שבחרתם יהווה חלק נכבד מהצלחת היום, כמו גן אירועים עופרים או גנים אחרים בדרום או במרכז, אך ההפקה עצמה, האוכל, הדיג'יי שיקפיץ את כולם, הם אלו שיקבעו עד כמה בלתי נשכח יהיה האירוע שלכם.

בגלל השירות

אחד הדברים שחשוב לשים אליהם בגני אירועים הוא השירות. האוכל יכול להיות מאוד טעים והתפאורה יוצאת מן הכלל אך ברגע שהמלצרים יהיו בפריסה גרועה על השולחנות והם לא יקבלו יחס והאוכל יתעכב, האירוע ייזכר לרעה. חשוב לבדוק מה רמת ואיכות השירות גם בבר האקטיבי שקיים במקום, אם יש בר קטן למספר רב של מוזמנים תהיה בעיה מאוד גדולה במהלך האירוע והתור יגרום לאנשים לא לגשת לבר כלל. כל אירוע מציע עגלות מסוימות כמו עגלת המבורגרים או עגלת גלידה וגומי באמצע הריקודים בשעות יחסית מאוחרות, אלו הם דברים שיכולים לעשות את האירוע שלכם למיוחד ומגניב.

גן אירועים עופרים.jpg

מגיע לכם דייל צמוד

בעיקר כשמדובר בחתונות, גן אירועים עופרים מבין אתכם ודואג לכם. אלו הם ימים לחוצים מאוד ו-ודאי שבמהלך האירוע החתן והכלה, או האבא והאימא כשמדובר בבר מצווה, לא יהיו פנויים לשום דבר בגלל הלחץ הרב שהכול ילך חלק ולפעמים הם שוכחים בעצמם לשתות ולאכול. דייל צמוד היה הפתרון הטוב ביותר. הדייל ידאג שהכול יקרה ללא בעיות וגם כשהחוגגים יקבלו שירות צוד בכל מה שקשור לאוכל, אלכוהול ובקשות מיוחדות כמו משהו בתפאורה שלא מסתדר בעין, שיר מסוים שהם רוצים שיתנגן ועוד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה