ליטיגציה מסחרית

ליטיגציה מסחרית היא חלק בלתי נפרד מתהליכי התדיינות בבית המשפט ובמסגרת טיפול בתיקים ששייכים למשפט האזרחי. החשיבות של ליטיגציה מסחרית נובעת ממאפייני המקצוע ותחום ההתמחות. ליטיגציה נחשבת כיום לתחום התמחות בפני עצמו כי היא מחייבת רמה גבוהה של מיומנות וניסיון. רק עורך דין שמכיר היטב את פסקי הדין, את לשון החוק, את פרשנויות בתי המשפט ואת מאפייני התיקים הקודמים יכול לייצג את האינטרסים של הלקוח ולסייע לו.

ליטיגציה מסחרית באה לידי ביטוי בפועל בטיפול בכל סכסוך מסחרי. לאחר פנייה לערכאות המשפטיות צריכים הצדדים לערב עורך דין שיעלה בפני השופט את הטענות המנומקות, המוסברות והרלוונטיות ביותר. ליטיגציה מתבצעת על ידי עורך דין מסחרי עם הכשרה מתאימה. אותו עורך דין מכיר את לשון החוק ויודע כיצד לייצג לקוחות שני הצדדים של בתי המשפט.

מה הקשר בין העדים, התובע והשופט?

שירותי ליטיגציה מסחרית מוכיחים את הקשר הקיים בין התנהלות מול העדים, התובע והשופט. במידה ועורך הדין נדרש לייצג את הנתבע, הוא צריך בראש ובראשונה לפעול בצורה עדינה ונכונה מול העדים. עליו להשתמש בכישורים רטוריים ולהפעיל את כל הניסיון שעומד לרשותו כדי לכוון את השיחה למקומות שנכונים עבור הלקוח.

בנוסף, הבנה מעמיקה של מערכת היחסים בתוך בית המשפט עוזרת לעורך הדין להפעיל מניפולציה. בעזרת הידע והניסיון של עורך הדין אפשר לקצר משמעותית את משך הטיפול בתביעה ולייצר תנאים נוחים יותר עבור הלקוח. במקרים מסוימים מאפשרת ליטיגציה מסחרית מניעה מוחלטת של המשפט ופתרון של הסכסוך בעזרת עורכי דין בלבד.

לסיכום, אין ספק לגבי היתרונות של ליטיגציה מסחרית. שירותי ליטיגציה חשובים להתנהלות נכונה בין כתלי בית המשפט ולשכנוע של העדים, התובע והשופט.

2

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה