מיטה זוגית

לתנוחת השינה יש השפעה ישירה על איכות החיים שלכם, אך כדאי להביא בחשבון את האופן שבו המיטה הזוגית משנה אותה. במילים אחרות, רובנו מתייחסים רק לאיכות המזרן ובודדים שמים לב לאופן שבו המיטה עצמה מעניקה להם תמיכה. זו טעות נפוצה שעלולה להוריד לטמיון השקעה של אלפי שקלים במזרן איכותי. מצד שני, הפתרון הוא בסך הכל להשוות בין מיטות זוגיות לפי קריטריונים מסוימים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע במקרה של התלבטות.

הקריטריונים החשובים לבחירת מיטה זוגית הם איכות חומרי הגלם, מידות ומחיר. חומרי הגלם צריכים להתאים לצרכי הלקוח ולהציע תמיכה אורטופדית מלאה. לעומת זאת, המידות מפורסמות על ידי היצרן כי הן אמורות לעזור ללקוחות שרוכשים מיטה ומזרן בנפרד. אפשר כמובן לקנות את המיטה יחד עם המזרן, אך במקרים כאלה הגמישות לבחירת הצבעים או סגנון העיצוב היא קטנה יותר.

חוץ מזה, ניתן לבצע השוואת מחירים בין דגמים מסוימים של מיטה זוגית. יש להביא בחשבון את ההשפעה של המיטה על תנוחת השינה ועל איכות החיים, ולא לנסות לחסוך בהוצאות או לחפש קיצורי דרך. בסופו של דבר, מה שזול עולה ביוקר ואין טעם להתפשר על הבריאות.

מיטה זוגית1.jpg

כל כמה זמן מחליפים את המיטה?

אנשי מקצוע שמתמחים בכאבי גב ממליצים על החלפת מזרן כל 5-15 שנים, בהתאם לאופי השימוש ולרמת האינטנסיביות.

מנגד, החלפת מיטה זוגית עצמה יכולה להתבצע לעיתים רחוקות יותר. המיטה היא רק השלד שעליו מניחים את המזרן ולכן היא לא אמורה לסבול מבלאי או שחיקה, בעיקר אם בוחרים דגם שמיוצר על ידי חומרי גלם איכותיים. החלפת מיטה לעיתים רחוקות תשרת את צרכי הלקוחות ותעזור להם לישון טוב בלילה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה