עו"ד המכון הרפואי

לא פעם אנשים שואלים את עצמם, מדוע הם בכלל צריכים ליצור קשר עם עו"ד המכון הרפואי, במידה והם קיבלו הפניה אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. אחרי הכל – במכון הזה מבצעים רק בדיקות רפואיות. חשוב מאד להבין כי הפניה אל עו"ד המכון הרפואי היא קריטית כי המכון הזה לא סתם כך עורך לכם בדיקות. מטרת המכון היא להמליץ באופן חד משמעי למשרד הרישוי האם מותר לכם להחזיק ברישיון הנהיגה שלכם או לא – משפע של סיבות ונסיבות.

הבדיקות שעורכים לכם במכון

למה בעצם צריך עו"ד המכון הרפואי? כי במכון הרפואי עורכים לכם סדרת בדיקות. עורכים לכם בין השאר מבחני אישיות שונים, בדיקות רפואיות כוללות על כל הגוף, ואף אבחון פסיכיאטרי ופסיכולוגי בחלק מהמקרים. המטרה היא להבין האם אתם באמת מהווים אוכלוסיית סיכון. לפעמים מספיק אבחון פסיכולוגי אחד שיקבע למשל כי אינכם כשירים להחזיק ברישיון! זה יכול להיות מסוכן מאד מבחינתכם כמובן – ולכן הייצוג עם עו"ד המכון הרפואי הוא חשוב כל כך.

בעצם, בעזרת עו"ד המכון הרפואי, אתם מקבלים ייצוג מלא מול המכון הרפואי ומול סוללת אנשי המקצוע שלו. עורך הדין מוסמך לייצג אתכם בזמן הבדיקות, להבין מדוע יש בדיקות שנערכות, ולעזור לכם בהתנהלות הכלכלית מול המכון – כולל גם הגשת ערעור על המסקנות של המכון.

כדאי גם להתייעץ מראש

עצתנו לכם היא שאם קיבלתם זימון אל המכון הרפואי, כדאי קודם כל למהר ולפנות אל עו"ד המכון הרפואי. עורך הדין יוכל להסביר לכם בפירוט מה הפירוש של הזימון, מה הסיכויים שלכם לעבור את הבדיקות השונות בהצלחה – ומהם הצעדים שבהם אתם צריכים כעת לנקוט, כדי שהתהליך יעבור בצורה תקינה.

13

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה