טאאל

מטיילים בפיליפינים? אל תוותרו על הר הגעש טאאל

אם אתם מטיילים בפיליפינים או אם אתם מתכננים טיול שכזה, כדאי שתסמנו לעצמכם את היעדים שלא תצטערו שביקרתם בהם. אחד מהיעדים הללו הוא הר הגעש טאאל אליו תוכלו להגיע בנסיעה שהיא מרגשת בפני עצמה. הר הגעש הוא פעיל והפעילות הוולקנית שלו מן העבר יצרו קלדרה במעלה ההר. ההר עצמו הוא אי ולכן ההגעה אליו נעשית בסירות קטנות כאשר כדי לראות את הקלדרה עצמה יש לטפס במעלה ההר. ברגל הטיפוס אורך כ-25 דקות אך מי שלא מעוניין לעשות זאת יוכל ליהנות מטיול על גב סוסים.

pianowhtside-1000x1000

איך אפשר לצאת לטיול בלי דאגות

אם אתם אוהבים טיולים מסודרים כדאי מאד שתדעו כי אתם יכולים ליהנות מכל העולמות, גם אם אתם בפיליפינים. ישנן חברות אשר מתמחות בטיולים בפיליפינים והן יכולות לתכנן עבורכם את כל הטיול או את חלקו. אם אתם לא רוצים לצאת עם חברה מסודרת דעו שאתם יכולים להגיע אל טאאל עם חברה ולחסוך לעצמכם הרבה כאבי ראש בכל מה שקשור להגעה אל ההר.

צאו להרפתקה בראש שקט

החברה אשר דואגת לטיולים להר הגעש טאאל דואגת לכל הפרטים. כל שעליכם לעשות כדי ליהנות מטיול מושלם הוא להגיע אל מנילה וכמובן לתאם את ההגעה שלכם עם החברה. החברה עצמה תדאג לקחת אתכם אל האגם ולהעלות אתכם על סירה שתוביל אתכם אל ההר. אם תרצו בכך, החברה תדאג לכם לסוסים כדי להפוך את הדרך שלכם לפשוטה ביותר.

לתאם את הטיול מכל מקום

לאוהבי הטיולים המסודרים, אפשר לקבוע טיול להר הגעש טאאל עוד מהארץ, אך גם מטיילים שנמצאים בפיליפינים והחליטו לטפס אל המקום הקסום ישנה אפשרות ליצור קשר עם החברה ולקבל ליווי מקצועי ברמה גבוהה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה