הוספת מרפסות

הוספת מרפסות תאפשר לכם ליהנות מהדירה שלכם יותר, שכן, בדירות רבות אין מרפסות וחסר שטח מחיה. ההוספה של המרפסת מאפשרת לדיירים בבניין ליהנות משטח בית גדול יותר ובטווח הארוך ההוספה מביאה יתרון של עלייה בערך הדירה ובוודאי בהשוואה של דירות שאין להן מרפסת. עם זאת ואף על פי שמדובר ביתרון גדול מאד גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, יש לדעת כי מדובר בתוספת הנדסית שיש לתכנן אותה כראוי וגם לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

בטיחות מעל הכול

חשוב לציין כי הוספת מרפסות היא לא פעולה רגילה של שיפוץ בתוך הדירה. לכן, יש לבחור בחברה שיש לה ניסיון ושעובדת בצמוד למהנדס שיודע להעביר פרויקטים ולהתנהל נכון מול העירייה וששומר על כללי הבטיחות.

איפה אתם תהיו בזמן השינוי

אחת השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם בנוגע לתחום הוספת מרפסות היא איפה אתם תהיו בזמן שהחברה תבצע את השינוי בדירה שלכם. החברה תצטרך להציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם וכן לוח זמנים סביר לביצוע הפרויקט, מה שיוכל להשפיע על התחושה שלכם במהלכו.

איזו חברה תבחרו לפרויקט

כדי לבצע פרוייקט הוספת מרפסות תצטרכו למצוא חברה המתמחה בתחום זה. כאשר תתחילו לחפש אחר חברה לבצע איתה את הפרויקט תתחילו להבין כי לא כל חברה באמת מנוסה כראוי בתחום. החברה חייבת להיות בעלת ניסיון קודם וכדאי מאד שתבקשו לראות את הפרויקטים שהיא כבר ביצעה ואפילו תגדילו לעשות ותדברו עם הדיירים שאצלם בוצע הפרויקט. הדיירים יוכלו לספר לכם רבות על החברה כמו למשל אם היא עמדה בכל ההתחייבויות שלה מבחינת מפרט הגימור ולוח הזמנים שהוקצב לפרויקט והם יוכלו לספר על הקשר עם החברה לפני ובמהלך הפרויקט.

4

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה