שאבי שיק

שאבי שיק לכל חדר וחלל

סגנון העיצוב שאבי שיק הוא סגנון שהחל בשנות השמונים של המאה הקודמת בעקבות מכירות החצר הרבות שנעשו בחצרות הבתים. השאבי שיק שימושי גם היום ויכול ליצור בכל חלל אווירה מיוחדת ומפתיעה.

יצירת אווירה מיוחדת בחללים המרכזיים שלכם

סלון – אתם יכולים למצוא ספות מיוחדות, שידות שעונות על עיצוב שאבי שיק ולעשות שילוב של צבעים מיוחדים בחלל.

מטבח – ארונות המטבח יכולים לקבל את ההשראה להם מסגנון העיצוב שאבי שיק, ואם תרצו תוכלו למצוא ארונות למחזור, או פשוט ידיות מיוחדות ופריטים קטנים שיוסיפו חיים מעוצבים בחלל.

פינת אוכל – פינת האוכל שלכם יכולה להיות כולה בסגנון שאתם אוהבים ותוכלו למצוא פריטים משומשים שעברו שיפוץ או להעביר אותם שיפוץ.

שאבי שיק

הכנסת חיים לחדר הרחצה שלכם

חדר הרחצה שלכם לא חייב להיות בנאלי. אתם יכולים לשלב תאורה מיוחדת, פריטים קטנים שונים, כמו למשל, מראה משומשת וכן אתם יכולים להכניס דברים שיכול להיות שלא נראים לכם חשובים כמו למשל ספסל, שיכול להיות גם שימושי וגם להפוך את החלל למעוצב ומיוחד.

יצירת אווירה מיוחדת בחדר השינה

חדר השינה שלכם הוא מקום מושלם לפינוק. בעזרת שאבי שיק תוכלו להכניס לחדר השינה שלכם כל מה שתרצו ולהפוך אותו למעוצב יותר. הייחודיות של העיצוב יכולה להתבטא במיטה מיוחדת, שידות ישנות ופריטים משומשים או משופצים שיכניסו אווירה שונה לחלל.

עיצוב חלל העבודה שלכם

אם אתם רוצים ליצור חלל עבודה, שאבי שיק יכול לתת לכם את המענה המושלם. שילוב נכון של פרטי ריהוט יכול להפוך את החלל שלכם למקום מושלם שאתם תיהנו לעבוד בו וחשוב לא פחות, הוא יאפשר לכם להתגאות במשרד שלכם או במתחם העבודה ויהיה אידאלי כשיגיעו אליכם למשרד לקוחות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה