אולפן וירטואלי על בסיס תוכנת קיובייס

קיובייס היא תוכנה לעריכה, יצירה והפקה של מוזיקה אלקטרונית. התוכנה מכילה את כל העזרים הנמצאים באולפן הקלטות סטנדטי והיא יכולה לשמש גם תקליטנים ואנשי מקצוע. עם השנים נוספו לא מעט אפשרויות לתוכנה המקורית, בתהליך שהפך אותה לפתרון הנוח והזמין ביותר. התוכנה היא למעשה אולפן וירטואלי בו ניתן למצוא תקנים למכשירי אפקטים וכלי נגינה הפועלים בזמן אמת. התוכנה יודעת לנהל תקשורת ישירה עם הכלים השונים והיא משתמשת במעבד המרכזי של המחשב ללא צורך בחומרה ייעודית.

מלבד האמור לעיל, יש לציין כי אולפן וירטואלי על בסיס תוכנת קיובייס נהנה ממשק חיבור מהפכני. הממשק הוא בין כרטיסי קול מקצועיים לבין תוכנה שעוקפת את מערכת ההפעלה הרגילה. המשמעות היא פעילות מהירה יותר של התוכנה ואפשרות לבצע שורה ארוכה של פעולות בעת ובעונה אחת. ניתן להגביר את כוח החישוב של המערכת על ידי חיבור מספר מחשבים, ליצור רשת מחשבים ולהקפיא כלי נגינה וירטואליים וערוצי אודיו כדי לבטל עומס על המעבד הראשי.

איך לומדים להשתמש בתוכנה?

מי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום המוזיקה האלקטרונית ורוצה לדעת איך להשתמש בתוכנת קיובייס יכול לפעול במספר דרכים. הדרך הראשונה היא ללמוד מתוך ניסוי וטעייה ולהיעזר במידע המופיע באתרי האינטרנט. אפשר לקרוא טיפים, עצות והמלצות על שימוש בגרסאות שונות של התוכנה וכך לצבור את הניסיון הנדרש. דרך שנייה היא להירשם לקורס מקצועי. זו דרך שמיועדת לאנשי מקצוע המעוניינים לפתח את הידע שלהם ולהשתלב בעידן החדש של המוזיקה האלקטרונית.

לסיכום, תוכנת קיובייס הופכת כל מחשב לאולפן וירטואלי בפוטנציה. כל מה שצריך לעשות הוא להתקין את התוכנה ולהתנסות באחת מבין האפשרויות השונות להפקה, יצירה ועריכת מוזיקה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה