עורך דין תאונות עבודה

מתי כדאי לפנות אל עורך דין תאונות עבודה?

תפקידו של עורך דין תאונות עבודה, הוא בעצם להיות הפה שלכם והאוזן הקשבת, בכל מה שנוגע לייצוג מתאים מול מוסדות שונים אחרי שאתם עברתם תאונה במקום העבודה שלכם, או חוויתם מחלת מקצוע כתוצאה מחשיפה לתנאים במקום העבודה שלכם. יש לזכור שההכרה באדם כנפגע תאונת מקצוע איננו פשוט כלל. לצערנו, גם מקומות העבודה וגם המוסד לביטוח לאומי מערימים קשיים רציניים בנשוא, ועל כן עורך דין תאונות עבודה הוא האדם שיוכל לעזור לכם – ברגעים הללו שבהם אתם פגיעים במיוחד.

עורך דין תאונות עבודה

מול מי עורך הדין מייצג אתכם?

בראש ובראשונה, עורך דין תאונות עבודה יצטרך לייצג אתכם מול מקום העבודה. חשבו שתהיה לכם הכרה של מקום העבודה – כי היא גם חיונית להמשך הדרך בעבודה מול המוסד לביטוח לאומי. הדבר גם מבטיח שתוכלו לקבל פיצויים על הימים שלא עבדתם לאחר התאונה כי קיבלתם טיפול רפואי. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים לתבוע את המעסיק שלכם על רשלנות – עורך הדין ייצג אתכם היטב אל מול חברות הביטוח של מקום העבודה שלכם.

כמובן שאין כמעט צורך לציין כי עורך דין תאונות עבודה ייצג אתכם גם מול המוסד לביטוח לאומי. יש לציין שהוא יכול להיות בא כוחכם בכל מה שנוגע לפניה לוועדות הרפואיות – הוא יכול לדבר בשמכם, להסביר על המסמכים השונים, וכיו"ב. כאדם שמתמחה בתאונות עבודה, ברור שהוא יוכל אף להסביר את מצבכם – אפילו יותר טוב משאתם תוכלו להסבירו.

האם זה גם מגיע לבית המשפט?

לא בכל פעם שפונים אל עורך דין תאונות עבודה מקצועי, הדבר אומר שבהכרח תגיעו לבית המשפט. חלק מהמקרים נסגרים באמת בדיונים מול הביטוח הלאומי ומקום העבודה. עם זאת, במידה והצד השני לא נותן את מה שמגיע לכם – אפשר בהחלט שוערך הדין יוכל לסייע לכם בהגשת תביעה משפטית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה