קורס טופל – לימודים אקדמיים בחו"ל

קורס טופל

מדובר בקורס שנותן את הכלים הנכונים לעבור את מבחן טופל TOEFL בהצלחה. קורס טופל מועבר בכמה מוקדים ברחבי המדינה במטרה לעזור לאלו שרוצים ללכת ללמוד במוסדות גבוהים או לעבוד במקומות בעלי שם ברחבי ארצות הברית. קורס טופל נמשך חודשיים כאשר בכל שיעור מתרגלים את ארבעת היסודות החשובים באנגלית שהם: קריאה, שמיעה, דיבור וכתיבה.

קורס טופל 22

לימודים ברמה אקדמית

מבחן טופל הוא אקדמי לכל דבר. הוא בודק את רמת הדיבור, הבנת הנאמר, קריאה והכתיבה האנגלית על בורייה. מי שאין ברשותו בסיס בשפה האנגלית רצוי שקודם ישקיע בלימוד השפה ורק לאחר מכן ייגש לקורס טופל ולמבחן. במסגרת קורס טופל יילמדו התכנים הבאים: הכרת מבחן טופל מכל היבטיו: מבנה, זמן והוראות אחרות, שיפור מיומנויות בחינה כגון: חלוקת זמן נכונה, הקשבה, והבחנה בין מה שחשוב למה שלא, הרחבת אוצר מילים וכתיבת מאמרים באנגלית, תרגול שיחה ברמה אקדמית ותרגול מבחני טופל בגרסאותיו השונות. את השיעורים מעבירים מדריכים אקדמיים בעלי תואר אשר נבחנו במבחן טופל ועברו אותו בהצלחה.

מבנה מבחן טופל

קורס טופל דואג לתרגל בכל שיעור לפחות מבחן אחד כדי שבזמן אמת יהיה כמה שפחות לחץ לנבחן בגין הלא נודע. המבחן מחולק לארבעה חלקים שהם: קריאה עם 14 שאלות עבור חמישה קטעים, האזנה עם שש שאלות עבור שש הרצות כולל שלוש שיחות עם חמש שאלות לכל שיחה, דיבור עם שש משימות חלקן חופשיות וחלקן משולבות וכתיבה שיש בה משימה אחת משולבת ומשימה אחת חופשית. סך הכול זמן שמוקצה לבחינה הוא ארבע וחצי שעות.

איפה לומדים?

קורס טופל מתקיים בכמה מוקדים בארץ להם שיש להם את הנציגות הרשמית של ETS אשר משמש כמרכז הבחינות האמריקאי הרשמי.

 

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה