מידע שימושי לפני טיול מאורגן לארגנטינה

טיול מאורגן לארגנטינה מבטיח חוויה בלתי נשכחת לבני זוג, משפחות ותיירים עצמאיים. השאלה היא כיצד נערכים לטיול מן הסוג הזה ואיזה מידע שימושי יכול לעזור. רוב הטיולים המאורגנים חוסכים מהמטייל את הצורך בבירוקרטיה וסידורים. החברות שאחראיות על ארגון הטיול מכירות היטב את מאפייני המדינה והן יכולות לדאוג לפרטים הקטנים. מצד שני, ארגנטינה היא מדינה רחוקה ביבשת עם תרבות שונה לחלוטין. היערכות מוקדמת מצד המטיילים עצמם בהחלט יכולה לעזור ולמנוע הרבה עוגמת נפש.

לפני טיול מאורגן לארגנטינה כדאי להביא לשדה התעופה דרכון בר תוקף לחצי שנה לפחות, כרטיס טיסה ופוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. אפשר להתייעץ עם מארגני הטיול בכל מקרה של התלבטות ולקבל המלצות על ביטוח ספציפי. אין צורך באשרות כניסה, למעט מקרים בהם טיול מאורגן לארגנטינה עובר בנחיתה באחד משדות התעופה של ארצות הברית.

מה מזג האוויר במהלך הטיול?

מזג האוויר והאקלים במהלך טיול מאורגן לארגנטינה תלויים מטבע הדברים בתקופה בה מתכננים להגיע. בחודשי הקיץ הנמשכים מדצמבר ועד פברואר, הטמפרטורה הממוצעת היא 25 מעלות ויש בממוצע 80 מ"מ של גשם. מנגד, בחודשי החורף הנמשכים בין יוני לאוגוסט הטמפרטורה הממוצעת היא 12 מעלות. אלו גם החודשים בהם כמות המשקעים עומדת על 50 מ"מ. טיול מאורגן במהלך החורף מחייב היערכות עם ציוד חם ועם מספיק בגדים לטיולים במקומות פתוחים.

פרטים קטנים נוספים המשדרגים את החוויה של טיול מאורגן לארגנטינה קשורים למטבע, לחשמל ולחיסונים. המטבע המקומי נקרא פסו והוא מחולק ל-100 סנטבוס. מתח החשמל המקומי הוא 220 וולט ו-50 הרץ ומהבחינה הזו הוא זהה לישראל. לבסוף, כדאי להגיע ללשכות הבריאות המחוזיות ולברר על חיסונים דרושים או ספציפיים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה