בנאווה פיליפינים

טרסות האורז והשבטים של בנאווה פיליפינים

תיירים המגיעים לאיזור של בנאווה פיליפינים מקבלים הזדמנות יוצאת דופן לראות מקרוב תרבויות עתיקות. בנאווה היא רשות מקומית הנמצאת בנפת איפוגאו ולאורך השנים היא צברה לעצמה מוניטין חיובי גם בזכות השבטים המקומיים וגם בזכות טרסות האורז. למעשה, אונסק"ו הכריזה על הטרסות החקלאיות של בנאווה פיליפינים כחלק מאתר המורשת העולמית של "טרסות האורז של הקורדילרה הפיליפינית". זהו הישג יוצא דופן בחשיבותו המצביע על האטרקטיביות של בנאווה פיליפינים בתור יעד תיירותי.

הגישה הנוחה אל טרסות האורז של בנאווה פיליפינים מתבצעת מהכפר בטאד. זהו כפר מסורתי לחלוטין, ללא חיבור לחשמל וגם ללא מים זורמים. ניתן להגיע לבנאווי עם ג'יפני או באמצעות הזמנת כרטיס נסיעה באוטובוס. אפשרות אחרת היא לשכור רכב ולנסוע אל האיזור מהעיר בגויו. יחד עם זאת, רוב התיירים מעדיפים לשלב את הביקור בבנאווה עם הכפר בטאד. הסיבה לכך היא המסלולים המרהיבים הנמצאים סביבו.

north_piano_3990

נוף של פעם בחיים

הנוף הוא כמובן לא הסיבה היחידה להגיע לפיליפינים, אבל אי אפשר להתעלם מעוצמתו. הנוף נשקל מכל פינה במסלול ההליכה והוא מתאים גם למי שממקד את הביקור במפגש עם בני האיפוגאו. אפשר להתחיל בסקירה קצרה של שיטות הקבורה בעיירה סגאדה, להמשיך לבני מיעוט האיפוגאו שחיים באיזור ולסיים בלינה במלון. יום אחר שכדאי לתכנן במהלך הטיול כולל את השוק של בנאווה ואפשרות לקנות מזכרות מבין היצע רחב במחירים נמוכים.

יעדים תיירותיים מהסוג של בנאווה פיליפינים יכולים להפתיע את מי שאינו מכיר את האיזור. ליעדים אלו כדאי להגיע עם ראש פתוח והרבה סבלנות. אפשר לקרוא מידע על היעד, להתייעץ עם אנשים שביקרו בו או לאסוף המלצות דרך אתרי האינטרנט העוסקים בנושא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה