מרפאת שיניים מקצועית

מרפאת שיניים והלבנת שיניים
ישנן מספר שיטות להלבנת שיניים שבהן נוקטות מרפאות שיניים שונות ולפני שאתם בוחרים בשיטה הרצוייה לכם עליכם לעבור בדיקה מקיפה ולקבל ייעוץ מקצועי בנושא. חשוב לדעת כי בחירת שיטה לא מתאימה עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים בפה ולכן יש לשים לב לכמה דברים חשובים לפני שמחליטים על הלבנת שיניים ובאיזה שיטה.

 
הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם הם:
• בדיקה מוקדמת – מרפאת שיניים מקצועית תעשה לכם בדיקה מקיפה לפני ההחלטה אודות הלבנת שיניים בכלל ושיטת ההלבנה בפרט. חשוב לוודא כי מרפאת שיניים שאתם פונים אליה פועלת באישור משרד הבריאות ושיש לה תעודה המעידה על כך.
• בדיקות מקיפות – על רופא השיניים לעשות לכם בדיקת שיניים ופה מקיפה. הבדיקה חייבת לכלול את החניכיים, השיניים עצמן, וכן בדיקת ההיסטוריה הטיפולית שלכם. על רופא השיניים לבקש מכם צילומים ספציפיים על מנת להעמיק בבדיקה המקיפה שלכם.
• זכרו כי הלבנת שיניים היא דבר זמני – יש מקרים שבהם תכשירי הלבנת שיניים כמעט ולא משפרים את המראה שלהן ועל מרפאת שיניים מקצועית ליידע אתכם בכך. בנוסף, הלבנת שיניים איננה דבר קבוע, אלא זמני וגם הלבנת שיניים בלייזר היא פעולה שיהיה לחזור עליה כל כמה שנים כדי לשמור על המראה הרצוי. השיטות הנפוצות להלבנת שיניים הן: הלבנה באמצעות חומרי הלבנה, באמצעות סדים, באמצעות קרני אור ובאמצעות לייזר.

 
מה עוד חשוב לוודא אודות מרפאת שיניים להלבנה?
מרפאת שיניים עשוייה להציע לכם הלבנת שיניים וטיפולי אסתטיקה שונים ויש לוודא כי מדובר במרפאה חוקית ושעובדים בה רופאי שיניים בעלי דיפלומה ולא סייעות וטכנאים בלבד (וכבר היו מקרים שבהם סייעות פתחו קליניקה לטיפולי שיניים ללא תעודת רופא כלל). בנוסף, יש לבדוק את המוניטין של המרפאה, הציוד שברשותה והניסיון של הרופאים העובדים בה.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה