השתלת שיניים ממוחשבת

האם השתלת שיניים ממוחשבת מתאימה גם לכם?

במצב של תאונה קשה באזור הפה, או נשירת שיניים עקב מחלה או היחלשות החניכיים, אין ספק שהאובדן של השיניים הוא קשה במספר מובנים. גם מבחינה פיזית הדבר מקשה עלינו מאד, אך גם מבחינה נפשית, הדבר כואב. לכן, אנשים רבים מחפשים פתרונות להשתלת שיניים, ומגלים לעתים כי פתרונות אלו כרוכים בסיכון מסוים. עבור אנשים אלו, הפתרון של השתלת שיניים ממוחשבת נחשב מעולה ויעיל מאד, שכן הוא מאפשר להם לעבור את הטיפול ברמת מקצועיות גבוהה, ומינימום סיכונים.

איך זה מתאפשר?

ההבדל המרכזי בין השתלת שיניים ממוחשבת לבין השתלה רגילה, הוא ברמת הדיוק שהיא מאפשרת לרופא. בעוד שבהשתלה רגילה משתמשים בצילום דו ממדי של אזור החניכיים, ולפי צילום זה מחליט המומחה היכן ואיך לקדוח את השתלים ובאיזו כמות, הרי שבהשתלה הממוחשבת, את כל החישובים הללו מבצע מחשב. מאחר שלמחשב יש יכולות דיוק גבוהות יותר מאשר זו שיש לבני אדם, הרי שהוא יכול להל מאד על תהליך ההשתלה. המחשב מפיק צילום תלת ממדי שכולל דגם של לסת המטופל, עם המיקום המדויק לשתלים השונים. הדבר מאפשר לרופא להתקין את מינימום השתלים הנדרשים, ברמת דיוק גבוהה מאד, בזמן קצר. לכן, השתלת שיניים ממוחשבת יכולה להתאים מאד לאנשים עם רגישות רפואית, שלא יכולים לעמוד בטיפול ארוך, או שיש סיכון שעקב חיתוך החניכיים בטיפול ידני, האזור יזדהם.

ומה עם העלויות?

נכון להיום, העלויות של השתלת שיניים ממוחשבת הן גבוהות למדי, והטיפול לא נחשב לזול. עם זאת, כדאי לזכור שמאחר שהטיפול נחשב יעיל מאד, הרי שלטווח הארוך הוא משתלם למדי. מעבר לכך, רוב המרפאות מאפשרות פריסת תשלומים רחבה במיוחד, כך שתוכלו לעמוד גם מבחינה כלכלית בטיפול, ולהשיב לעצמכם את היכולת לחייך בפה מלא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה