טבעות נישואין

כך תבחרו טבעות נישואין איכותיות

אין שום צל של ספק כי רגע הבחירה של טבעות נישואין הוא מרגש באופן מיוחד, ושני אך ורק לרגע שבו אתם ממש תענדו את הטבעות הללו במהלך טקס החופה שלכם. יחד עם זאת, עליכם כמובן לבחור טבעות נישואין אשר יהיו איכותיות, מיוחדות ויוקרתיות ביותר, וכל זאת בטווח מחירים אשר מתאים למצב הכלכלי שלכם. יחד עם זאת, גם אם אתם תבחרו טבעות נישואין זולות יחסית לצורך העניין, עדיין חשוב מאד להקפיד על האיכות שלהן מן הסתם. איך אפשר לדעת שהן באמת איכותיות?

ויש גם עניין של עובי

קודם כל, יש לבחור טבעות נישואין אשר יהיו בעובי של לפחות 1 מ"מ. זה אולי נשמע מעט, אבל זה בעצם די הרבה מן הסתם. יש כיום בשוק גם טבעות זולות ודקות יותר – אולם אז הן יכולות להיות יותר רגישות לאורך הזמן. יש לזכור את העובדה כי טבעת נישואין זה לא משהו משתמשים בו פעם אחת ומניחים אחר כך במגירה – אתם תענדו אותה בשאיפה כל ימי חייכם. על כן חשוב מאד כי הטבעת תהיה עמידה. זה לא אומר שהיא חייבת להיות עבה במיוחד, אבל 1 מ"מ הוא העובי המינימלי בשביל טבעות איכותיות.

טבעות נישואין

בלי שקעים שונים

אמנם לפי היהדות, טבעות נישואין כשרות הן כאילו שאין עליהן חריטות שונות ומשקעים – אבל חשוב לזכור שזה לא רק עניין של דת. משקעים שונים בטבעת הנישואין שלכם, יכולים לגרום לטבעת עצמה להיות פחות מחוזקת, ויותר רגישה לשינויים, לטמפרטורות גבוהות, ובסופו של דבר היא עלולה בעקבות זאת להישבר או להתעקם ולהשתנות. לכן, כדאי לבחור טבעת בעיצוב חלק, שתהיה עמידה במיוחד.

ויש גם את הנוחות

מעל לכל, מומלץ בחום שתבחרו טבעות נישואין שיהיה לכם נוח לענוד. אתם עומדים לענוד את הטבעות הללו במשך כמעטכל שעות היממה, למעט אולי בזמן הרחצה. לכן, חשוב מאד שהטבעות יהיו על האצבעות שלכם בצורה נוחה במיוחד, לא יקשו עליכם את התנועה מצד אחד, אך גם לא יטו ליפול.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה