הרשמה לדייט בחשיכה

הרשמה לדייט בחשיכה – התוכנית החדשה בהנחיית ירון ברובינסקי

אין כל צל של ספק, כי ירון ברובינסקי מתחיל להסתמן כשדכן של המדינה בשנה האחרונה. בתוכנית לעוף על המליון הוא מנסה לעשות זאת מפעם לפעם, ובתוכנית החדשה שהוא מנחה – דייט בחשיכה – הוא עושה זאת באופן ישיר ורשמי ללא כל עוררין, ובהצלחה יתרה. אם גם אתם רוצים להגיע ולהשתתף בתוכנית ריאלי חדשה ומדליקה זו עליכם להירשם לתוכנית. הרשמה לדייט בחשיכה נעשית דרך אתר האודישנים ברשת האינטרנט, ולאחר מכן יוחלט האם להזמינכם לאודישן או שלא.

שלב האודישנים יוצא לדרך – תרצו להיות חלק ממנו?

שלב האודישנים הוא כמובן השלב המכריע ביותר מבחינתכם לצורך השתתפות בתוכנית בסופו של דבר. הרשמה לדייט בחשיכה עשוייה לגרום לכם כי תגיעו לאודישנים לתוכנית ושם תצטרכו להפגין את היכולת האישית שלכם, את כושר הביטוי שלכם ואת הבטחון העצמי הנדרש על מנת לעמוד מול מצלמות ולהתנהג בטבעיות מלאה, בדיוק כמו שאתם. אין צורך להתכונן לשלב האודישנים כלל וכלל, אלא פשוט להגיע עם מה שאתם, ולקוות שזה מה שהתוכנית מחפשת לפרקים הבאים שלה בהמשך הדרך.

הרשמה לדייט בחשיכה

הרשמה לדייט בחשיכה

איך זה עובד בשטח בסופו של דבר?

אין זה סוד, כי הרשמה לדייט בחשיכה עשוייה להביא אתכם להשתתף בתוכנית אשר מן הסתם כולם אוהבים לאהוב. מה נעים יותר מלראות זוג הנפגש בחושך מוחלט במצב שהוא מצולם וחייב להכיר את האדם השני עד כמה שיותר טוב. האם היכרות ללא מראה יכולה להוביל לזוגיות? או שאולי אנשים מוותרים על היכרות כזו ומייחסים לה חשיבות קטנה בלבד? הרשמה לדייט בחשיכה תביא אתכם לבדוק את הדברים האלה בתוכנית חדשה ומאד פופולארית.

חשיפה של המתמודדים בצורה מלאה

הרשמה לדייט בחשיכה תביא אותכם לאודישנים של התוכנית, אבל עליכם להבין כי הפקת התוכנית מחפשת אנשים שמוכנים לחשוף את עצמם מול המצלמה, לספר סיפורים אישיים מעברם וכדומה. זה מה שגורם לתוכנית ריאלטי להיות כל כך פופולארית ובעלת רייטינג כך כך גבוה. הצופים בבית מעוניינים לדעת כמה שיותר עליכם ועליכם יהיה לספק את הסחורה בתוכנית עצמה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה