טיול לפרו

כל מה שצריך לדעת על טיול לפרו ועוד

במהלך השנים האחרונות, טיול לפרו הפך לאחד מן הטיולים האהובים והפופולאריים ביותר על פני אינספור טיילים, מישראל ומכל מדינות העולם כאחד. יחד עם זאת, עדיין לא נכתב מדריך אחד, כולל וממצה אודות ה'מוסד' אשר הפך מן המושג של טיול לפרו. לכן, להלן כל מה שצריך לדעת על טיול לפרו ועוד פרטים חיוניים רבים.

 Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

כל מה שצריך לדעת על פרו מבחינת גיאוגרפיה

ובכן, מבחינה פיזית, פרו ממוקמת ביבשת דרום אמריקה, ממש לצידם של חופי האוקיינוס השקט, וגובלת עם המדינות הבאות: אקוודור, קולומביה, ברזיל, בוליביה וצ'ילה. במילים אחרות, טיול לפרו הינו טיול 'טהור' לדרום אמריקה. בנוסף, מבחינת אקלים, פרו נחשבת למדינה 'רב – תחומית', וזאת שכן כל איזור בה מאופיין באקלים אחר. הלכה למעשה, האקלים נע מצחיח לעד טרופי וגשום ביותר. מבחינה גיאוגרפית, פרו מחולקת לשלושה חבלי ארץ: חבל החוף, הרי האנדים ושפלת האמזונס.

 

כל מה שצריך לדעת על פרו מבחינת טבע וסביבה

לא בכדי טיול לפרו הפך ל'מוסד' תיירותי מהלך. בטח כאשר פרו נחשבת לאחת מן המדינות ה'עשירות' והמיוחדות ביותר מבחינת טבע וסביבה, 'עושר' וייחוד אשר בא לידי ביטוי בדמותם של כל הבאים: אריות ועופות ים מיוחדים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מאיזור החופי של פרו / איזורי 'עשב' ירוקים, גבוהים ומרשימים ביותר / בעלי חיים 'מקומיים' וייחודיים כמו אלפקה, למה, גואנקו ויגואר / מישורים 'פרועים' של יערות האמזונס ועוד ועוד.

 

כל טיול לפרו חייב לכלול ביקור בבירתה לימה

כמו כל טיול למדינה זרה אחרת, גם טיול לפרו חייב לכלול ביקור בבירת פרו, הלא היא לימה היפהפייה. בטח כאשר לימה ממוקמת לה ממש על חופיו של האוקיינוס השקט, 'שרועה' על עמקים אשר נהרות פשוט יפהפיים מהווים חלק בלתי נפרד ממנה, מכילה אינספור אטרקציות מקומיות ייחודיות, שווקים מרהיבים, מבנים מדהימים כמו המרכז ההיסטורי של לימה, האתר הארכאולוגי פצ'אקאמאק, קתדרלת לימה ועוד ועוד. במילים אחרות, טיול לפרו הינו טיול למדינה דרום – אמריקאית מופלאה, ייחודית ומיוחדת במינה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה