תיקים מעוצבים

תיקים מעוצבים לכל אירוע

עולם התיקים הוא כיום מגוון יותר מאי פעם. יש לנו צורך בתיקים למטרות שונות כמו תיקים לעבודה, תיקי ערב ליציאה לאירועים, תיקים לבית הספר ולגן, תיק לים ועוד ועוד סוגים רבים של תיקים. ועם כבר אנחנו מדברים על תיקים, אז אין כמו תיקים מעוצבים. תיקים מעוצבים מקיפים אותנו בכל אשר נביט. כיום יש יותר תיקים מעוצבים מתיקים אחרים. ובעצם מה ההבדל בין תיקים מעוצבים לתיקים רגילים.

יש המבדילים בין תיק מעוצב ובין תיק רגיל באופן הייצור שלו. אם הוא מיוצר במכונות באופן המוני הוא תיק רגיל ואם התיק מיוצר ביד והוא תוצאה של פרי תכנון מקורי ועיצוב חדשני הוא יכול להיחשב כתיק מעוצב. אבל מה קורה עם מעצב על שמוכר עיצוב לבית חרושת שתופר ליין המוני מאותו עיצוב התיק? האם זהו תיק מעוצב או תיק רגיל? כנראה שלעולם לא נדע את הגבול הממשי בין שני סוגי התיקים, אבל מה שבטוח הוא שיש תיקים מעוצבים לכל אירוע.

תיקים מעוצבים לילדים

מי שלא יודע, יש גם תיקים מעוצבים לילדים. אם בעבר הדגש היה על נוחות התיק והפרקטיות שלו, הרי שהיום רבים מיצרני התיקים שמים דגש בנוסף לחוזק ולנוחות גם על העיצוב ועל הסגנון המועדף על הילדים. תיקים מעוצבים בדמות חיות ניתן למצוא ברחבי החנויות וגם תיקים מעוצבים בצורות גיאומטריות שונות וכדומה.

תיקים מעוצבים מקומיים

תיקים מעוצבים מעצבים מקומיים יש בשפע. תוכלו למצוא תיקים מעוצבים ברחבי הקניונים מתוצרת מקומית בשפע סגנונות ועיצובים. בדיזינגוף סנטר תוכלו למצוא שפע של מעצבי תיקים בימי הבזאר המיוחדים בכל שבוע וכך גם במדרחוב נחלת בנימין בימי השוק. מעצבים מקומיים מצליחים לעצב תיקים יפיפיים שמתאימים לאירועים שונים.

תיקים מעוצבים  גדולים

אם אמרנו שיש תיקים מעוצבים לכל אירוע קבלו גם תיקים מעוצבים גדולים. תיקים מעוצבים המיועדים לקניות, ליציאה לים או ליציאה לטיול. תיקים מעוצבים אלה עשויים מחומרים שונים ויכולים להכיל אין ספור חפצים. הם גדולים, הם נוחים והם מעוצבים. זה הזמן לרכוש תיק מעוצב אשר ישרת אתכם נאמנה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה