פלפלים צהובים

הסדרה החדשה פלפלים צהובים :

כבר בפרק הראשון של הסדרה פלפלים צהובים ברור לנו מיהו הגיבור האמיתי. סצנת הפתיחה של העונה מתחיל עם השיר שמש שמש של אריאל זילבר, ילד מתולתל עם אוזניות הולך לבדו בנוף הערבה השומם. כבר בחמש דקות הראשונות של התוכנית אנו יכולים לראות כי למוזיקה יש חלק בלתי נפרד מהתוכנית.

יוצרת הסדרה היא לא אחרת מקרן מרגלית, כן, הבת של דן מרגלית, לא זו שדודו טופז תקף, הבת הקטנה יותר. אנחנו יכולים לראות כי מדובר במשפחה ברוכת יכולות בתחום התקשורת והטלוויזיה ואין ספק כי קרן מרגלית נמצאת כאן כדי להישאר וסביר שנשמע ממנה לא מעט בשנים הקרובות.

עלילת הסדרה פלפלים צהובים :

הסדרה פלפלים צהובים מספרת על שני הורים שמגלים על בנם הצעיר כי הוא לוקה באוטיזם. את ההורים מגלמים עלמה זק ויוסי מרשק. בנוסף אליהם אנו יכולים לראות עוד דמויות רבות נוספות וסיפורי משנה שמתווספים לסיפור העיקרי של הסדרה. בין דמויות המשנה נוכל לראות שחקנים כמו יהודה ברקן, אורי פפר, יעל שטמלר ורוזינה קמבוס.

פלפלים צהובים

פלפלים צהובים

 

הסדרה מספרת על ההתמודדות היום יומית עם ילד אוטיסט בבית, על האבחנות, על הטיפול ועל החוויה השונה בגידול ילד אוטיסט. הרבה פעמים נשאלת השאלה בסרט : מה היה קורה אם. למעשה, הסדרה עוסקת רבות בשאלות עמם מתמודדים הורים לילדים אוטיסטים אך הסדרה מתאימה לקהל יעד רחב הרבה יותר שכן הסיפור מתמקד בדמויות רבות מלבד דמותו של הילד האוטיסט.

למה כדאי לראות את הסרה פלפלים צהובים ?

הסדרה פלפלים צהובים היא סדרה אמיתית ע שזה גורם לך לכאוב ולצחוק בו זמנית. יוצרת הסדרה היא אם לילד אוטיסט ואין ספק כי נקודת מבטה על הדברים משנה מן הקצה אל הקצה את היצירה ונותנת לה נפח אמיתי.

הסדרה נעשתה עם המון קשיים אך גם עם המון הומור אין ספק כי גם יוצרי הסדרה, גם המשתתפים בה וגם האנשים שצפו בה ראו את האוטיזם מנקודה אחרת לגמרי. אם עד היום חשבנו שאוטיזם זה סוף העולם, אנחנו מגלים פתאום שהדבר רחוק אלפי שנות אור מהמציאות. אוטיזם היא עוד התמודדות וכמו שרבים כבר הוכיחו בעבר, ניתן לעבור אותה בשלום.

הסדרה מומלצת לכל הורה, גם להורים עם ילדים רגילים בבית שכן הסדרה עוסקת בהורות, בקבלת השונה, בהתמודדות עם כישלונות ובקבל החלטות אמיצות שמניבות תוצאות גדולות מהחיים.

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה