טיול מאורגן לפיליפינים

המלצות על טיול מאורגן לפיליפינים

טיול מאורגן לפיליפינים הוא פתרון תיירותי מצוין עבור מי שרוצה להגיע למדינה אקזוטית, מיוחדת ומגוונת. רפובליקת הפיליפינים היא מדינת איים ובה מעל 7,000 איים. היא נמצאת במערב האוקיינוס השקט ובמרחק של בערך 1,000 ק"מ מזרחית ליבשת אסיה. הדת הרווחת היא נצרות ויש גם קהילה קטנה של יהודים. כתוצאה מכך, טיול מאורגן לפיליפינים כולל מפגש עם סוגים שונים של תרבויות ומסורות.

האוכלוסיה המקומית אחראית על רוב החוויות המלוות טיול מאורגן לפיליפינים. התושבים נחשבים חביבים ביחס למדינות אחרות במזרח, קל ליצור תקשורת עם בעלי העסקים והחנויות וגם המחירים נמוכים בהתאם. במהלך טיול מאורגן לפיליפינים ניתן להתרשם מתשתית תיירותית מרשימה ומשפע של מקומות לינה.

north_piano_3990

מה מאפיין טיול לפיליפינים?

האופי של טיול מאורגן לפיליפינים ייחודי ודורש התייחסות ספציפית. ראשית, בפיליפינים אין סוג אחד של מטיילים ולצד צעירים ניתן למצוא גם משפחות ומבוגרים. שנית, סל האפשרויות כמעט בלתי מוגבל וכולל בין היתר צלילה, גלישה, חקירת מערות או מסעות רגליים למרחק של מאות ק"מ. הטבע המופלא של הפיליפינים מספק לכל מטייל חוויה שונה והוא נחשב אחת הסיבות הפופולאריות לביקור באיזור.

יש שלוש קבוצות מרכזיות של איים בפיליפינים. קבוצת לוזון היא שמו של האי הגדול והצפוני המשמש בעיקר לטיולי נופים. בקבוצת לוזון נמצאת גם עיר הבירה של הפיליפינים, מנילה. הקבוצה השנייה נקראת ויסיאס ובה איים מפורסמים אחרים כגון בורקאי או מינדנאו. הקבוצה השלישית היא פאלאוון ובה אתרי צלילה ואיים בתוליים. כדאי להגיע אל האיים בקבוצה הזו כדי להתנסות בפעילויות חדשות.

לסיכום, ברפובליקת הפיליפינים יש הרבה חוויות המחכות לתיירים ולמטיילים. את הטיול כדאי לערוך בצורה מאורגנת על מנת להימנע מבזבוז זמן, ליהנות מהמאפיינים הייחודיים של האיזור וגם לספוג את האווירה והתרבותית המזוהים איתו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה