ייעוץ מס בינלאומי

הצורך בפניה למשרד ייעוץ מס בינלאומי

אין ספק כי התחום של ייעוץ מס בינלאומי הופך להיות חשוב יותר ויורת, שכן אנו חיים במידה רבה בעידן השיא של הגלובליזציה. יותר מבכל תקופה אחרת ,קל לקיים עסקים שונים במדינות שונות, לפתוח חשבונות במדינות זרות, ואף ליהנות מהכנסות שונות, שמקורן במקומות רחוקים. עם זאת, כולנו עדיין כפופים לדיני המיסוי בישראל – אך גם לאלו ששוררים במדינות אחרות. כאן בדיוק נכנס לתמונה השירות של ייעוץ מס בינלאומי, ומאפשר לנו להימנע ממצב של כפל מס מיותר.

taxes

ההבדל במדיניות המיסוי

על מנת להבין עד כמה ייעוץ מס בינלאומי יכול לסייע לכם, יש להבין את שני הסוגים המרכזים במדיניות המיסוי בעול. הסוג הראשון הוא מדיניות מיסוי טריטוריאלית. במדיניות זו, ממסים את כל האנשים שיש להם עסק, חשבון או הכנסה שפועלים בתוך השטח הטריטוריאלי של המדינה – אך אם לתושבים יש עסקים בחו"ל, אלו אינם ממוסים.

הסוג השני הוא של מדיניות מיסוי פרסונלית. מדיניות זו ממסה את כל ההכנסות והעסקים של התושב בארץ, מבלי קשר למיקומם. מהצד השני, אם מדובר על אדם שהוא תושב חוץ ויש לו עסקים בתוך המדינה – היא לא תמסה אותם אם הוא איננו תושב. השיטה הפרסונלית – היא זו שנהוגה בישראל, בעוד שבמדינה כמו ארה"ב, נהוגה דווקא השיטה הטריטוריאלית.

 

ולמה צריך ייעוץ?

אז מדוע צריך שירותי ייעוץ מס בינלאומי? משום שיכול להיות מצב, שבו תצטרכו לשלם כפל מס! למשל, אדם ישראלי עם עסק בארה"ב ישלם פעמיים לכאורה – הוא גם תושב ישראל וצריך לשלם לה מסים, אבל העסק של ובארה"ב ולכן ישלם למדינה הזרה מסים. בעזרת ייעוץ מס בינלאומי והבנת האמנות שישראל חתומה עליהן עם מדינות אחרות לצורך תיאום מס, תוכלו לקבל את ההקלות הנדרשות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה