מתקשרים רוחניים

מתקשרים רוחניים

תקשור רוחני זו אחת היכולות האנושיות הטמונות בכל אחד ואחת מאיתנו, אם כי לא כולם מודעים לקיומה ולא כולם יכולים להשתמש בה כנדרש. אך קיימים לא מעט אנשים שכן נעזרים בתכונה הנפלאה הזו, מפתחים אותה ומסייעים באמצעות לאנשים אחרים. היא יכולה לבוא לידי ביטוי בתקשור ישיר עם ישויות עליונות ומדריכים רוחניים, היא יכולה להיעזר בקלפים (טארוט), מספרים (נומרולוגיה), בכף היד (כירולוגיה), בכוכבים (אסטרולוגיה), בכדורי בדולח או בקפה שחור. ישם גם סוגי תקשור הנעזרים בטכניקות של דמיון מודרך, ציור, כתיבה או ריקוד, מה שחשוב שהתקשור יהיה טהור, לא פולשני ומאוד ממוקד.

היום בישראל ישנו מספר רב של מתקשרים מתחומים שונים המציעים את שירותיהם גם באמצעות אתרי אינטרנט וישם גם לא מעט מקומות בהם אפשר ללמוד את התקשור באופן עצמאי.

מתקשרים רוחניים – מיהו מתקשר רוחני?

מתקשרים רוחניים אלה הן נשמות המבקשות לסייע לזולת לפתח מודעות עצמית, לפתור תעלומות בחיים, לבחור בדרך נכונה ולקבל החלטות יעילות. למעשה, בנוסף לתקשור עצמו, דרכו אנו מקבלים מסרים מישויות עליונות או מדריכים אישיים, תפקידם של מתקשרים רוחניים לעורר בנו צימאון להשתנות ולהתחברות עם היקום הרוחני.

הם עושים זאת בצורה אינדיווידואלית לכל אחד, בדרך מלאת תוכן ומשמעות. הם מהווים מעין מתווך ומתרגם בינינו לבין מי שמתקשר איתנו ושולח לנו מסרים, לכן הם מוכרחים להיות אנשים בעלי מודעות עצמית גבוהה, בעלי כוונות טובות וידע רוחני.

מתקשרים רוחניים – דרכים שונות לתקשור

מתקשרים רוחניים הם לא רק אלה העוצמים עיניים ובפניהם צצים דמויות ומסרים מהעולם הרוחני העליון. למעשה, דרכי התקשור הן רבות ומגוונות וכל אחד מהמתקשרים בוחר את הדרך האינדיווידואלית שלו, בהתאם ליכולותיו המנטאליות.

ישנם מתקשרים רוחניים המתקשרים באמצעות פעילות כמו ציור, ריקוד, שירה או יצירה וישנם מתקשרים הנעזרים בתחומים כגון אסטרולוגיה, נומרולוגיה, חלימה ואילו פסיכותרפיה הוליסטית.

מתקשרים רוחניים – עם מי מתקשרים?

תקשור, עם מתקשר מקצועי או באופן עצמאי, זהו הליך רוחני המתבצע בדרך כלל עם ישויות עליונות, מלאכים, רוחות טבע, נשמות המתים, מדריכים רוחניים ואפילו ישויות ממימדים אחרים ביקום. ישויות אלה עשויות מ"אתר" שהוא חומר פיסי אך בעל צפיפות נמוכה מאוד, לכן הן נחשבות לבלתי נראות עבור אנשים רגילים.

ישנם מקרים בהם אנשים המגיעים לטיפול של תקשור מבקשים מהמתקשר לעשות תקשור עם נשמה ספציפית (קרוב משפחה שלהם שמת), זאת בכדי לסייע בתעלומה כלשהי המכבידה עליהם או עם מדריך רוחני אישי בכדי שיכוון אותם לדרך הנכונה בחיים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה