the voice ישראל

the voice ישראל

אתה יודע לשיר? אוהב לשיר? מעוניין לתחרות בתוכנית הריאליטי החדשה – the voice ישראל?

the voice ישראל מבוססת על הפורמט ההולנדי (אותו פיתח ג'ון דה מול מיוצרי האח הגדול). בהולנד התוכנית שברה שיאי רייטינג, מאז שהחלה את דרכה בהולנד נמכר הפורמט לארצות הברית, אוקראינה,שוודיה, בריטניה,דנמרק, גרמניה,, איטליה הודו, קנדה ועוד.

the voice ישראל

בתוכנית the voice ישראל בוחרים השופטים את המתמודדים איתם יעבדו, השופטים ישבו עם הגב למתמודדים ויבחרו אותם אך ורק לפי השירה שלהם. השופט בוחר את קבוצת המתמודדים שלו, את הקבוצה הזו ילווה וידריך במשך העונה. במהלך העונה השופטים עורכים תחרות לנבחרת שלהם עד שיוחלט מי יעלה לשלב הגמר בו יתמודדו הזמרים הצעירים של כל שופט אחד נגד השני, מטרת התחרות היא לזכות במקום הראשון של the voice ישראל. אם אתם מרגישים מוכנים לתוכנית, כדאי שתלמדו מעט על המנטורים.

המנטורים של the voice ישראל

בתוכנית the voice ישראל יש ארבעה מנטורים, בינתיים נבחרו רק שניים מהם, שלומי שבת ואביב גפן (בקרוב מאוד יבחרו שני המנטורים הנוספים). כל אחד מהם מנגן ושר סגנון קצת אחר של מוסיקה, מעניין יהיה לראות כיצד כל אחד מהם יהיה בתפקיד המנטור, כיצד הם ידריכו את המתמודדים והאם הם יעודדו סגנון מוסיקה מסוים.

the voice

אם אתה מעוניין להתמודד בתוכנית the voice ישראל כדאי שתדע לאן אתה מגיע, מי הולך להדריך אותך וללוות אותך. אולי אפילו תוכל להתכונן לאודישן בשיר מסוים שנראה לך שאחד מהמנטורים יאהב במיוחד.

אביב גפן: זמר רוק ישראלי שהחל את דרכו בשנות התשעים וסחף אחריו דור שלם של צעירים הנקראים בשם "ילדי אור הירח". אביב הוציא עד היום ארבעה עשר אלבומים (כל אחד מהם זכה לאלבום פלטינה או אלבום זהב), אביב גפן זכה פעמיים במהלך הקריירה שלו בתואר של זמר השנה. בשנת 2004 הקים את להקת בלאקפילד יחד עם סטיבן וילסון והחל את הקריירה הבינלאומית שלו. חלק משיריו המוכרים הם: עכשיו מעונן, לילות לבנים, לבכות לך, אור הירח, שומקום, עונות ועוד.

שלומי שבת: זמר המשלב בין סגנונות מוזיקאליים שונים, הוא משלב בין המיינסטרים לים התיכוני. שלומי שבת הוציא עד היום שבע עשרה אלבומים, בניהם למעלה מעשרה זכו להיות אלבומי זהב ופלטינה. חלק משיריו המוכרים הם: מרגריטה, בחוף של טרפטוני, אבא, בגלל הרוח, לכל אחד יש, מלאכית, משתגע מאהבתך, מתוקים, ואני שר ועוד.

הרשמה לthe voice ישראל

מעניין אתכם להירשם? יש לכם את זה? קראו עוד אודות הרשמה לthe voice ישראל… ממש מומלץ.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה