פסיכולוגים קליניים בתל אביב

כמו בכל עיר בעולם, גם בתל אביב מחפשים אנשים רבים פסיכולוגים קליניים. פסיכולוגים קליניים בתל אביב מטפלים בבעיות נפשיות חמורות כמו דיכאון, חרדות, סכיזופרניה ועוד. כדי להיות פסיכולוג קליני יש ללמוד שנים ארוכות, לסיים תואר שני, לפחות, ולעסוק בהתמחות. רק אחרי שנים רבות יוכל הפסיכולוג לפתוח קליניקה עצמאית ולטפל בבעיות השונות. גם דרישות הכניסה לפקולטות בפסיכולוגיה באוניברסיטאות השונות גבוהות מאוד.

פסיכולוגים קליניים בתל אביב- על הסיפוק לצד הדרישות התובעניות

  • בעוד שעבודתם של פסיכולוגים קליניים בתל אביב היא עבודה בעלת סיפוק רב, האפשרות לעזור לבן אדם מתייסר ולהשיב אותו לחיים נורמאליים ושגרתיים, מעניקה סיפוק נפשי רב. לצד הסיפוק הרב מתלוננים הרבה פסיכולוגים קליניים בתל אביב על שחיקה ועל עייפות נפשית. העבודה התובענית, ההתמודדות עם מטופלים קשים, הסבל הרב הנפרס לפני הפסיכולוג, כי אלו ועוד תובעים את המחיר ושוחקים את הפסיכולוגים.
פסיכולוגים קליניים בתל אביב
פסיכולוגים קליניים בתל אביב
  • הרבה פסיכולוגים קליניים בתל אביב חשופים יום יום ושעה שעה לאיומים מצד המטופלים. כאשר המטופל אינו מאוזן הוא עלול לפגוע המטפל. לא אחת אנו עדים למקרי תקיפה ולאיומים שחווים פסיכולוגים קליניים בתל אביב במהלך עבודתם.
  • על אף הקשיים הבעיות והאיומים, עבודת הפסיכולוג נחשבת לעבודה מתגמלת גם בפן הכספי וגם מבחינת הסיפוק. זו הסיבה העיקרית מדוע רבים מבקשים ללמוד פסיכולוגיה ולהשתלב בתחום זה.

פסיכולוגים קליניים – על תחומי הטיפול השונים

פסיכולוגים קליניים בתל אביב עוסקים בתחומים שונים ומגוונים, נסקור בקצרה את התחומים העיקריים.

  • תחום הפסיכותרפיה – זוהי שיטת טיפול שבה משוחח המטפל עם המטופל, מעלה חוויות מהעבר, עוזר לו להתמודד עם חוויות קשות ומודחקות ומאפשר לו לחיות חיים מאושרים יותר לא מועקה וחרדות.

 פסיכולוגים קליניים בתל אביב המרכזית

  • פסיכיאטריה – הפסיכיאטריה הוא תחום המקביל לפסיכולוגיה, שניהם עוסקים בתחום הנפש ומסייעים למטופל להתגבר על חוויות ועל צלקות נפשיות.  ההבדל המרכזי בין הפסיכיאטר והפסיכולוג הוא בדרך הטיפול. הפסיכיאטר יקל על המטופל באמצעות תרופות פסיכיאטריות ואילו הפסיכולוג יעזור לו באמצעות שיחות והתמודדות עם הבעיות.
  • תחום המחקר- פסיכולוגים רבים מעדיפים את תחום המחקר על פני הטיפול האינדיבידואלי. מטרת המחקרים היא לבחון את היעילות של התרופות הפסיכיאטריות וחיפוש תרופות ואמצעים נוספים כדי להקל על החולה המתייסר בבעיות נפשיות.
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה